کد خبر: 1055941
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

رئیس بیمارستان پورسینا گفت: در اقدامی بی‌نظیر و ارزشمند در شش ماهه گذشته ۳۰ تخت به بخش‌های ویژه بیمارستان پورسینا افزوده شد.
دکتر سیروس امیرعلوی رئیس بیمارستان پورسینا از افزایش امکانات درمانی بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و گفت: بیمارستان پورسینا با قدمتی قریب به یک قرن فقط یک بیمارستان نیست، بلکه برشی از تاریخ، فرهنگ و منش مردم دیار گیلان است و همیشه مأمنی بوده برای بیمارانی که جز این بیمارستان، پناهی برای کاهش آلام و درد خود نداشته‌اند.
رئیس بیمارستان پورسینا ادامه داد: با توجه به مرکزیت شهر رشت در حاشیه دریای خزر و همچنین جمعیت شناور آن به عنوان یک شهر توریستی، قطعاً فضای فیزیکی و ساختار بیمارستان پورسینا که تنها سانتر ترومای استان است، جوابگوی نیاز مراجعین نیست و خدمات تشخیصی و درمانی که از سوی نیروی متخصص، توانمند و با تجربه این مرکز به مراجعین ارائه می‌شود تحت‌الشعاع فضای فیزیکی موجود قرار می‌گیرد. امیرعلوی تصریح کرد: با تلاش هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تیم مدیریتی بیمارستان پورسینا امکانات موجود و زیرساخت‌ها در این مرکز، بهبود بخشید لذا یکی از این اقدامات افزایش تعداد تخت‌های آی. سی. یو در بیمارستان بود که خوشبختانه محقق شده است. وی افزود: طی شش ماهه گذشته علاوه بر گسترش فضای فیزیکی بخش تروما، شش تخت ویژه به ظرفیت آن افزوده شد و هم اکنون تحت عنوان بخش آی. سی. یو اورژانس با ۱۶ تخت ویژه، فعال است. همچنین در این راستا پروژه بازسازی و گسترش آی. سی. یو جنرال ۲۴ تخته پورسینا نیز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
رئیس بیمارستان پورسینا تأکید کرد: این تعداد افزایش تخت آی. سی. یو اقدامی بسیار ارزشمند در راستای بهبود و ارتقای ارائه خدمت به افراد دچار بیماری‌ها، جراحات شدید یا تهدیدکننده حیات است که نیاز به نظارت دقیق و مداوم و حمایت به وسیله تجهیزات و دارو‌های اختصاصی دارند. امیرعلوی اظهار امیدواری کرد: با پشتیبانی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همت تیم مدیریتی و تمامی اعضای خانواده بزرگ پورسینا کهن بتوانیم بیش از پیش در راستای ارتقای کیفیت خدمت و افزایش رضایت‌مندی مراجعین گام برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار