کد خبر: 1055745
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
"یاداشت سیاسی "

سعید عرفان منش سرپرست روزنامه جوان استان اصفهان در یاداشت سیاسی خود با انتقاد از عملکرد نماینده شهرستان فلاورجان می نویسد سوء مدیریت آب در کنار مشکلات این شهرستان مثل وضعیت نا بسامان مسکن ،بهداشت ،درمان ، آموزش ،ورزش و معظلات اجتماعی دیگر که سالهاست برای مردم این شهرستان مظلوم  روی زمین باقی مانده است واما مردم مقاوم و شهید پرور این شهرستان با تمام این نابسامانی ها و سوء مدیریت ها همچنان مقاوم ایستاده اند مردمی که شغل بیشتر آنها کشاورزی بوده، اما با سوء مدیریت و بحران  بی آبی مواجه و با درآمد کم و ناچیز دچار مشکلات متعدد شده اند که توجه جدی مسوِلین شهرستان خصوصا نماینده مردم در شورای اسلامی را می طلبد .

حجت الاسلام ناصرموسوی لارکانی این نماینده مجلس شورای اسلامی به خوبی می دانند ،بسیاری از کشورهای پیشرفته آبادانی شهرها را عامل توسعه این کشورها بوده اند وتوجه ویژه به کشاورزی نگاه جدی آنان بوده است و با دارا بودن برنامه های متفاوت از بخش کشاورزی و شخص کشاورز خود حمایت ویژه و حقیقی توام با حفظ تکریم آنها می کنند .

اما متاسفانه بعضی از حمایت ها ی مسولین شهرستان فلاورجان شعاری و بی محتوا و فاقد خروجی مطلوب است ؟؟؟!!!

کشاورزی چشمگیرشهرستان فلاورجان و تولیدات کشاورزی این شهرستان من جمله تولید ،پیاز که نیاز روز مره کشور است با چالش ها و مشگلات زیادی مواجه بوده است و مسئولین ذی ربط به راحتی از این موضوع حساس روز کشوری عبور می کنند .

ایجاد باغ و ویلا های  متعدد  متمولین به صورت عیر قانونی  و تغییر کار بری کشاورزی در زمینهای بکر کشاورزی شهرستان خصوصا در شهر قهدریجان که این نشان از غفلت و عدم توجه نظارتی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسولین اجرایی ذی ربط دارد ، این غفلت ها و بی توجهی مسولین شهرستان در دراز مدت موجب خسارت و مشکلات متعدد معیشتی و فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان شده است  ولی آقایان دست روی دست گذاشته وفقط نظاره گر تخیریب این سرمایه عظیم ملی هستند.

نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسولین ذی ربط باید پاسخگو باشند که چه مشکلی را برای این شهرستان شهید پرور حل نموده اند وچه خدماتی در زمینه های متعدد بویژه در بخش کشاورزی و ساماندهی محصولات آنها در جهت رونق و جهش تولید انجام داده اند و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز باغ و ویلا ها و ایجاد بازار مناسب فروش محصولات و راهکارهای  جلوگیری از ورشکستگی کشاورزان مظلوم  حوزه انتخاباتی خود نموده است.

آیا راهکاری برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت زمین کشاورزی و مهاجرت مردم مظلوم فلاورجان و نظارت قوی بر عملکرد دستگاهای دولتی برای تسهیل امر کشاورزی وکشاورزان و حمایت آنها نموده است ؟ نمی شود با قیل و قال مشکلات مردم و کشاورزان را حل کرد؟! امان از طبل های توخالی که صدای آنها برای کشاورز مظلوم قهدریجانی نان و آب نمی شود .

اینجاست که باید گفت باران بیایدوای به کُلوخ ،برف بیاید وای به کُلوخ وفقط مردم فلاورجان نظارگربی توجهی وعدم کارایی آقایان را داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر