کد خبر: 1055702
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
فرمانده انتظامی استان البرز خبرداد
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی خبر داد و گفت: ارزش اموال سرقتی کشف شده در این طرح 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی "البرز" بیان داشت: مبارزه با سرقت یکی از مهم ترین درخواست های مردمی از پلیس بوده که اجرای طرح های مبارزه با سرقت در پاسخ به این مطالبات است.

وی از اجرای طرح مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی در سطح استان خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی همکارانم در این طرح که ظرف 24 ساعته گذشته در سراسر استان به اجرا درآمده تا کنون 12 باند سرقت و کلاهبرداری منهدم و 46 متهم که اغلب آنها سابقه دار هستند، دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه از قبیل 17 دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، مقدار زیادی لوازم خودرو و منزل، زیورآلات طلا، لوازم تزئینی، ابزارآلات، لوازم تزئینی، لوازم داخل خودرو و... کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه عمده سرقت های انجام شده توسط متهمان در قالب سارقین مامور نما بوده است گفت:ارزش اموال کشف شده بر اساس اعلام کارشناسان یکصد میلیارد ریال برآورد شده است و تحقیقات برای کشف سرقت های صورت گرفته توسط سارقان و شناسایی مال باختگان این پرونده ها همچنان ادامه دارد.

سردار محمدیان با بیان اینکه پلیس در کنار دستگاه قضاء اقدامات هدفمندی را علیه مجرمین شروع کرده اند و قرارگاه مبارزه با جرایم خاص در استان تشکیل شده است گفت: تمامی ماموریت های پلیس برای ارتقاء امنیت شهروندان است و مخلان نظم و امنیت بدانند طرح های مبارزه با سرقت از سوی پلیس با قدرت ادامه خواهد داشت و سارقان مطمئن باشند در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار