کد خبر: 1055617
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: طرح نشاط معنوی از 10 تیر تا ۱۵ مرداد سال جاری در ۱۳ امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام سیف‌الله رستملو با اشاره به آغاز اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اظهار کرد: این طرح از ۱۰تیر تا ۱۵ مرداد در ۱۳ امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح هفت نفر از مبلغان اعزامی و بومی مشارکت داشته و این مبلغان با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی و معارف می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جامعه هدف در اجرای این طرح دانش‌آموزان هشت تا ۱۸ ساله هستند که با شرکت در این طرح مهارت‌های ده‌گانه مانند نقاشی، خوش‌نویسی، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و معارف دینی و قرآنی را می‌آموزند.

 وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ایجاد روحیه نشاط معنوی و ترویج باورهای دینی بین دانش‌آموزان است، تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا این طرح در شهرستان‌های با وضعیت قرمز کرونایی و نارنجی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رستملو تأکید کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح در شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونایی می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه شهر و محله خود عضو شده و از این طریق در کلاس‌های مجازی شرکت کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر