کد خبر: 1055517
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با علیرضا دبیر دیدار کرد
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ظهر امروز با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار که امیر رضی زاده رئیس و سایر اعضای هیئت کشتی استان گیلان نیز حضور داشت، در مورد راه های همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کشتی به منظور پیشرفت کشتی در این منطقه از کشور بحث و گفت و گو شد.

علیرضا دبیر در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه به رده ی سنی پایه گفت: با توجه به اینکه جمعیت آماری کشتی در کشور بسیار پایین آمده، تمام تلاش ما این است که نسبت به جذب خردسالان، نونهالان و نوجوانان به باشگاه های کشتی اقدام کنیم.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان گیلان می توانند با فراهم کردن بسترهای مختلف از جمله راه اندازی پایگاه های قهرمانی و سالن های کشتی نسبت به جذب ورزشکاران به رشته ی کشتی اقدام کنند.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: گیلان هم در رشته ی کشتی آزاد و هم در رشته ی کشتی فرنگی دارای استعدادهای فراوانی است که اگر بتوانیم با همکاری یکدیگر نسبت به پرورش و حمایت از این استعدادها اقدام کنیم، در آینده خبرهای خوبی از کشتی این استان در سطح بین المللی خواهیم شنید.

جمع حاضر همچنین از عملکرد دکتر بهمن میرزایی عضو کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی دراستان گیلان به نیکی یاد کردند و بر استفاده از تجربیات و نظرات نفرات شاخص کشتی استان گیلان تأکید کردند،

در این دیدار ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، فردین معصومی مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان نیز نقطه نظرات خود را در مورد راه های پیشرفت کشتی در استان گیلان بیان کردند.

دکتر علی افتخاری مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و عضو کمیسیون بازاریابی و حمایت مالی اتحادیه جهانی نیز در این نشست حضور داشت.

در ادامه توسط مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کشتی استان گیلان از امیررضا معصومی نماینده وزن 110 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان که در روزهای آینده عازم رقابت های جهانی مجارستان می شوند، تقدیر بعمل آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار