کد خبر: 1055511
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
هفته بیست و هفتم لیگ برتر امشب با انجام ۳ دیدار در شهر‌های مختلف کشور آغاز می‌شود که مس با پیکان دیدار می‌کند. نفت میزبان تیم ذوب آهن است و در آخرین دیدار نساجی میزبان تیم پدیده مشهد است.
وحید صابری
مس رفسنجان – پیکان
مس در حالی میزبان تیم پیکان است که در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رده یازدهم است و خطر سقوط را احساس نمی‌کند. در سوی مقابل شاگردان تارتار با ۳۵ امتیاز در رده نهم قرار دارند سعی دارند با این برد خودشان را به بالای جدول نزدیک کنند.

نفت مسجدسلیمان - ذوب آهن
در دومین دیدار این هفته نفتی‌ها میزبان تیم ذوب آهن اصفهان هستند. تفتی‌ها با هدایت فکری با اندیشه برد پا به میدان خواهند گذاشت تا شاید این گونه از تیم‌های قعر جدولی فاصله بگیرند. در جهت مقابل ذوب آهن با مجتبی حسینی به نوعی تقابلش با تیم سابقش است. او در نیم فصل نخست سرمربی نفت بود، ولی این تیم را که کارنامه خوبی هم داشت رها کرد و به اصفهان آمد و حالا هر دو تیم مملو از انگیزه و شناخت از همدیگر هستند.
محمد ربیعی سرمربی مفن مسجد سلیمان اظهار کرد: هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. پیکان تیم خوب با کادر فنی بسیار خوب است. نتایج این تیم در هفته‌های نشان می‌دهد آن‌ها در شرایط خوبی هستند. تیم ما هم بازی‌های خوبی در دو هفته اخیر انجام داد، اما در بازی آخر برابر ماشین‌سازی، اتفاقات بازی خوب نبود و از نظر نتیجه خوب نبودیم. اشتباهاتی داشتیم و غافلگیر شدیم. شکست را توجیه نمی‌کنیم و مسئولیت باخت با من است.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه افزود: ما طبق برنامه‌ریزی خودمان پیش می‌رویم و سال گذشته هم با کمک همه تیم را به لیگ برتر آوردیم و امسال هم تا اینجا که چهار بازی تا پایان فصل باقی مانده است، بیش از ۹۰ درصد ماندگاری تیم و تثبیت تیم در لیگ برتر را انجام داده‌ایم.

نساجی مازندران – پدیده.
اما در آخرین بازی امشب شاگردان مهدی رحمتی با تمام که در هفته‌های اخیر فوق العاده ظاهر شدند حالا در نیمه بالایی جدول به فکر سهمیه آسیا هم هستند. آن‌ها با ۳۷ امتیاز در رده ۷ جدول هستند و در صورت پیروزی تا رده چهارم صعود خواهند کرد.
تیم نساجی هم برای بقا در لیگ می‌جنگد تا خیال خودش و هوادارانش را راحت کند. ساکت الهامی و تیمش از برترین‌های نیم فصل دوم هستند و نشان دادند که می‌توانند در خانه و حتی در نبود هواداران در سمت پیروز میدان قرار گیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار