کد خبر: 1055404
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به قهرمانی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰
ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ اروپا شد. در نتیجه بازی حساس و دیدنی دو تیم انگلیس و ایتالیا در ۹۰ دقیقه وقت معمول و ۳۰ دقیقه وقت اضافه نهایتاً هر دو تیم با تساوی یک- یک کار را به ضربات پنالتی کشاندند و ایتالیا موفق شد با نتیجه ۳-۲ بر انگلیس پیروز شود.

سرویس جوان آنلاین: ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ اروپا شد. در نتیجه بازی حساس و دیدنی دو تیم انگلیس و ایتالیا در ۹۰ دقیقه وقت معمول و ۳۰ دقیقه وقت اضافه نهایتاً هر دو تیم با تساوی یک- یک کار را به ضربات پنالتی کشاندند و ایتالیا موفق شد با نتیجه ۳-۲ بر انگلیس پیروز شود. کاربران فارسی‌زبان شبکه‌های اجتماعی همزمان با سایر علاقه‌مندان فوتبال در سراسر جهان، پا به پای هیجان این بازی در شبکه‌های اجتماعی واکنش داشتند و سرانجام با پیروزی ایتالیا و حسرت یاران ملکه، یک‌شنبه شب را در بامداد دو‌شنبه به پایان رساندند. کاربران ایرانی تعبیری سیاسی از پیروزی ایتالیا برابر انگلیس نیز داشتند و خوشحالی این پیروزی را به تنفرشان از انگلیس نسبت دادند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران آمده است.

محمد رحیمی:
خیلی وقته فوتبال واسم مهم نیست، اما هر جا پوز انگلیس به خاک مالیده میشه خوشحال میشم؛ نمی‌دونم چرا، شاید ۱۵۰ سال بغض ملی پشتشه.
نجاح محمدعلی:
تیم ملی فوتبال ایتالیا با پیروزی ۲-۳ مقابل انگلیس در ضربات پنالتی قهرمان یورو۲۰۲۰ شد. بازی در وقت عادی یک- یک تمام شده بود. این سی و چهارمین بازی بدون شکست ایتالیا با هدایت روبرتو مانچینی بود.
احسان تقدسی:
کی باورش میشه ایتالیا نتونست بره جام‌جهانی ۲۰۱۸؟ کمپی هم که تو روسیه رزرو کرده بودند با رندی کی‌روش به ایران رسید.
سیاوش آقاجانی:
چطور وقتی ایران نمی‌بره صادق زیباکلام خوشحال میشه، منم الان خوشحالم که انگلیس نبرد.
رضا اولادی:
ایتالیا قهرمان یورو شد و همچنان انگلیس در حسرت جام؛ مبارکه.
پیمان جوانمرد:
این حجم محبوبیت ایتالیا تو ایران و منفوریت انگلیس نشانه چیست؟
محمد مرتضوی‌خواه:
جونم به ایتالیا، قهرمانی ایتالیا چه حالی داد. این انگلیسی‌ها، این گلبرگ‌های مغرور، این همیشه مدعیان پوچ و توخالی رو نشوند سرجاشون.
اشکان صدر:
این ایتالیا عجب تیمی شده، ولی اون ایتالیا ۲۰۰۶ افسانه بود. اکثر بازیکنانش دوست‌داشتنی بودند و نمی‌شد دوستشون نداشت. بوفون، کاناوارو، نستا، دروسی، توتی، پیرلو، دل‌پیرو...
عماد. خ.
امشب یاد شب فینال یورو ٢٠٠٠ افتادم، اون سال هم باید قهرمان می‌شدیم؛ اگه عدالتی بود سال ٢٠٠٠ حق ایتالیا، قهرمانی بود! حیف که هیچ جام ملی رو دستان مالدینی بالا نرفت...
پویا امین‌لاری:
پرچم ایتالیا رو که همزمان با بالا بردن جام روی استیج و بالای استادیوم ومبلی دیدم، یه لحظه پرچم ایران جلو چشمم اومد. یعنی میشه یه روزی هم بالا بردن جام رو با تیم ملی ایران ببینیم؟

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
0
انگلیس فوتبال را باخت واز فوتبال مهمتر اخلاق راهم باخت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
0
بقول خود هالیوودی ها
قدرت از آن روم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار