کد خبر: 1055350
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای ۳۷ هزار و ۱۵۴ نفر به ویروس کرونا در کشور هند، شمار مبتلایان این کشور به ۳۰ میلیون و ۸۷۴ هزار نفر رسید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۸۷ میلیون و ۶۴۲ هزار و ۷۴۰ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۴۹ هزار و ۲۸۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۷۱ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۷۵۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۶ هزار و ۶۴۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۷۵۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۲۲ هزار و ۸۴۵ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۷ هزار و ۱۵۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۰ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۳۷۶ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۰۸ هزار و ۷۹۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۰ هزار و ۹۳۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۹ میلیون و ۸۹ هزار و ۹۴۰ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۳۳ هزار و ۵۴۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های فرانسه، روسیه، ترکیه، انگلیس و آرژانتین نیز به ترتیب با ۵ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۶۳۹, ۵ میلیون و ۷۸۳ هزار و ۳۳۳, ۵ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۵۵۵, ۵ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۲۴۵ و ۴ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۹۴۸ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های کلمبیا با ۴ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۹۶۰ مبتلا و ایتالیا نیز با ۴ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۲۷۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبود یافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۰ میلیون و ۱۴ هزار و ۷۱۳, ۲۹ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۱۰۳ و ۱۷ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۳۱۲ نفر بهبود یافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار