کد خبر: 1055170
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
سخنگوی کتائب سیدالشهداء عراق:
سخنگوی گردان‌های سید الشهداء گفت: هیچ گونه آتش‌بسی در کار نخواهد بود و عملیات نظامی علیه نیروهای آمریکایی، متوقف نخواهد شد.

گردان‌های سید الشهدا از میانجیگری طرف‌های مختلف برای توقف عملیات نظامی علیه نیروهای امریکایی در عراق خبر داد.

«کاظم الفرطوسی»، سخنگوی گردان‌های سید الشهدا اعلام کرد: گروههای مقاومت عراق به شدت با هرگونه میانجیگری درخصوص توقف عملیات نظامی علیه نظامیان امریکایی مخالت کرده اند.

الفرطوسی تاکید کرد: تشدید عملیات نظامی علیه نیروهای امریکایی در راستای بیرون راندن کامل نظامیان امریکایی از تمامی اراضی عراق است و در صورت عدم خروج نظامیان امریکایی و با وجود فشارها بر گروه‌های مقاومت، هیچ گونه آتش‌بسی در کار نخواهد بود و عملیات نظامی متوقف نخواهد شد.

از سوی دیگر محمد البلداوی عضو فراکسیون الصادقون در پارلمان عراق گفت: دولت باید مصوبه پارلمان در مورد اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق را اجرا کند.

محمد البلداوی در یک مصاحبه تلویزیونی با تاکید بر اینکه مصوبه پارلمان در مورد خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق باید توسط دولت اجرا شود، افزود: ملت عراق قادر به بیرون راندن نیروهای آمریکایی از کشور است، همانطور که قبلاً نیز آنان را مجبور به خروج از عراق کرد.

گفتنی است پارلمان عراق پیش از این طرح خروج همه نیروهای خارجی و در رأس آن‌ها نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق را تصویب کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار