کد خبر: 1055086
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با ارائه توضیحاتی در مورد فیلم منتشر شده در مورد برخورد نیروی انتظامی با یکی از جانبازان گرامی تأکید کرد: هیچ مقام و یا مأموری حق برخورد نامناسب و به دور از اخلاق با عزیزان جامعه ایثارگری را ندارد.

به گزارش «ایثار»، محمد غفوری با بیان اینکه جانبازان عزیز ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و احترام و تکریم این عزیزان در هر شرایطی واجب و از وظایف کارگزاران جامعه اسلامی است، افزود: باید توجه کرد هیچ مقام و یا مأموری حق برخورد نامناسب با عزیزان جامعه ایثارگری را ندارد و انتظار از فرمانده محترم و ارزشی نیروی انتظامی پیگیری جدی این تخلف و برخورد قاطعانه با خاطیان است.
وی ضمن تکذیب ادعای برخی عناصر معاند در صفحات فضای مجازی که مشکل این جانباز معزز را به تجمع و یا دریافت هزینه دارو نسبت می‌دهند، افزود: مشکل این جانباز صرفاً واگذاری و فروش ملک مسکونی خود بوده است و حسب نظر مقام قضائی ایشان دو منزل مسکونی خود را به صورت قانونی واگذار کرده است لذا مالک جدید نسبت به اجرای حکم تخلیه اقدام کرده است‌. البته معاونت حقوقی بنیاد و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ حل این مشکل را مجدانه پیگیری کرده و تلاش از طریق اقدامات قانونی در این زمینه ادامه دارد.
غفوری با اشاره به پیگیری‌های مستمر مشکل قضائی این جانباز عزیز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: معاونت حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه وکیل خانواده جانباز تاکنون در 5 مرحله عدم اجرای حکم قضائی را دنبال کرده است ولیکن در نهایت خدشه‌ای به اسناد انتقال ملک وارد نشده است.
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در اقدامی دیگر نسبت به تشکیل پرونده‌ای به منظور استفاده از مزایای قانونی برای ایشان اقدام شده و این پرونده 9 بار برای مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است ولیکن وفق قوانین و مقررات تاکنون مورد تأیید قرار نگرفته است و پیگیری در این زمینه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار