کد خبر: 1054900
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان :
حبیب اله ناظریان از برگزاری المپیاد ساحلی در 15 رشته ورزشی بانوان و 6 رشته ورزشی آقایان خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان  اظهار کرد: با توجه به تجربه موفق مسابقات رزمی ساحلی در سال گذشته در زمین ماسه ای باغ بانوان و زمین ساحلی ناژوان، امسال نیز رقابت های ساحلی تحت عنوان "جام مولای عرشیان و بانوی  قدسیان" برگزار شود.

به گفته وی، المپیاد ساحلی در 15 رشته ورزشی برای بانوان پیش بینی شده که کبدی، هندبال، بدمینتون، داژبال، سپک تاکرا، والیبال، فوتبال، طناب کشی، قوی ترین زنان، آمادگی جسمانی، حلقه هولا هوپ، دارت و ورزش های رزمی را در بر می گیرد.

وی ادامه داد: مسابقات بخش آقایان نیز علاوه بر رشته های رزمی کاراته، کونگ فو و تکواندو در رشته های والیبال، هندبال و فوتبال نیز برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: المپیاد ساحلی به طور رسمی از 23 تیرماه آغاز می شود و مسابقات رشته های مختلف بر اساس زمان بندی انجام و با توجه به تجربه دوره قبل، انتظار می رود استقبال قابل توجهی از این رویداد صورت گیرد.

ناظریان به برنامه ریزی برای اجرای برنامه های ورزشی و تفریحی در بخش اوقات فراغت نیز اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی پیش بینی شده و تلاش کرده ایم شهروندان در سطح مناطق 15 گانه شهرداری به مراکز اجرای برنامه ها دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به اضافه شدن رشته تاییچی به ایستگاه های ورزش صبحگاهی در سطح شهر افزود: ایستگاه های ورزشی منحصر به ورزش صبحگاهی نیست و با امکاناتی که برای این ایستگاه ها فراهم شده، شهروندان می توانند در طول روز از آنها استفاده کنند.

ناظریان تجهیز سالن های ورزشی شهرداری را اقدام دیگری در راستای رفاه شهروندان و دسترسی آن ها به امکانات ورزشی دانست و گفت: در سالن سهراب که در منطقه 14 شهرداری اصفهان واقع شده، یک سالن به کودکان و مادران اختصاص پیدا کرده و شهروندان این منطقه می توانند از ابتدای ماه آینده از این سالن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: سالن مادر و کودک در منطقه 5 شهرداری و سالن رستم در ارزنان نیز تجهیز شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر