کد خبر: 1054883
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
اتحادیه بین‌المللی حمل و نقل هوایی، یاتا، اعلام کرد محدودیت‌های وضع شده برای مقابله با پاندمی کرونا باعث کاهش ۶۳ درصدی تقاضای مسافرت هوایی در ماه می‌در مقایسه با قبل از پاندمی کرونا شده است.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: اتحادیه بین‌المللی حمل و نقل هوایی، یاتا، اعلام کرد محدودیت‌های وضع شده برای مقابله با پاندمی کرونا باعث کاهش ۶۳ درصدی تقاضای مسافرت هوایی در ماه می ۲۰۲۱ نسبت به ماه می ۲۰۱۹ شده است.

یاتا اشاره کرد: با این حال وضعیت مسافرت هوایی در ماه می‌اندکی نسبت به ماه آوریل بهتر بوده و ۲.۵ درصد رشد داشته است.

یاتا اعلام کرد: تحت تأثیر محدودیت‌های قرنطینه‌ای، مسافرت هوایی بین‌المللی بسیار جدی‌تر از مسافرت هوایی داخلی کشور‌ها آسیب دیده است.

تقاضای مسافرت بین‌المللی در ماه می‌امسال ۸۵.۱ درصد کمتر از سطح این تقاضا در ماه می ۲۰۱۹ بوده است در حالی که تقاضای مسافرت هوایی داخلی تنها ۲۳.۹ درصد از سطح قبل از پاندمی کمتر بوده است.

ویلی والش، مدیرکل یاتا، گفت: با باز شدن برخی بازار‌های بین‌المللی به روی مسافران واکسینه شده، ما شاهد تحولات مثبتی هستیم.

یاتا در گزارش جدید خود اعلام کرد: سطح ترافیک هوایی روسیه و چین همچنان نسبت به سطح قبل از پاندمی رشدی مثبت داشته است، اما ترافیک هوایی هند و ژاپن با شیوع اخیر کرونا در این کشور‌ها به شدت کمتر از سطح قبل از پاندمی بوده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار