کد خبر: 1054837
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

خرید گیم تایم

در سال 2019 بازی ورد آف وارکرافت شدولند عرضه شد. این بازی تبدیل شده است به یکی از بهترین نسخه های ورد آف وارکرافت. یک عیبی که برای این بازی وجود دارد پولی بودن آن است. یعنی اینکه شما می بایست برای آنلاین بازی کردن این گیم خرید گیم تایم و خرید شدولند را انجام دهید. به همین علت فروشگاه گیفت کد 98 تبدیل شده است به یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید گیم تایم ورد آف وارکرافت شدولندز. اگر بخواهیم در مورد گیم تایم صحبت کنیم به این صورت است که دارای چندین مدل است و شما باید بعد از گذشت مدت زمان آن دوباره آن را خریداری کنید.

انواع گیم تایم وارکرافت

شرکت بلیزارد برای اینکه بتواند به فکر گیمر های خود باشد تصمیم بر این گرفت که گیم تایم را در چندین مدل به وجود بی آورد. انواع گیم تایم به شکل زیر است:

گیم تایم 30 روزه

گیم تایم 60 روزه

گیم تایم 3 ماهه

گیم تایم 5 ماهه

 4 مورد بالا اصلی ترین انواع گیم تایم ها می باشد و مدل دیگری از گیم تایم وجود ندارد.

انواع نسخه گیم تایم

گیم تایم وارکرافت

قیمت خرید گیم تایم

در بالا برای شما 4 مدل از گیم تایم را ارائه دادیم. اما هر کدام از گیم تایم ها دارای قیمتی است و کمترین قیمت گیم تایم مربوط به گیم تایم 30 روزه است. اما قیمت های خرید گیم تایم در فروشگاه گیفت کد 98 به شکل زیر است:

قیمت خرید گیم تایم 30 روزه: 370 هزار تومان

قیمت خرید گیم تایم 60 روزه: 725 هزار تومان

قیمت گیم تایم 3 ماهه و 5 ماهه: به علت اینکه خریداران زیادی برای این نوع گیم تایم وجود ندارد باید برای خرید با مدیر فروش فروشگاه گیفت کد 98 تماس برقرار کنید.

قیمت هایی که در بالا برای شما عزیزان گفته شد کم ترین قیمت های ارائه گیم تایم است که شما می توانید تنها با مراجعه به فروشگاه گیفت کد 98 آن را خریداری کنید.

مزایا خرید گیم تایم

گیم تایم همانند دیگر محصولات وارکرافت زمانی که خریداری می شود یک سری مزایا را به همراه خود دارد. این مزایا عبارتند از:

می توانید لول خود را به 50 برسانید.( بدون گیم تایم امکان لول آپ برای بالای 20 وجود ندارد)

با خرید گیم تایم می توانید بازی ورد آف وارکرافت کلاسیک را نیز بازی بکنید.

صحبت کردن با دیگران.( هنگامی که گیم تایم اکانت شما فعال نباشد نمی توانید چت کنید با دیگران)

نحوه فعال کردن گیم تایم

در واقع 2 راه اصلی برای اینکه شما گیم تایم اکانت خود را اکتیو کنید دارید. این 2 راه بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید با وارد کدن کد گیم تایم خود آن را فعال کنید. این 2 راه به صورت زیر است:

مراجعه به نرم افزار بتل نت
ساده ترین راهی که برای شما وجود دارد مراجعه به نرم افزار بتل نت است. شما در این بخش باید روی پروفایل خود کلیک کنید و وارد بخش Reedem a code بشوید، بعد از اینکه وارد این بخش شدید می بایست آن کدی که توسط فروشگاه گیفت کد 98 دریافت کرده اید را وارد کادر اکتیو کردن بکنید.

اکتیو کردن از طریق سایت بتل نت
این راه نیز همانند راه بالا است، اما نکته ای که اینجا وجود دارد این است که باید وارد سایت بتل نت شوید. در حرکت اول شما باید وارد اکانت کاربری خود شوید و سپس از گزینه های بالا گزینه Reedem a cod را انتخاب کنید.

2 راهی که برای شما ذکر شد اصلی ترین راه برای اکتیو کردن گیم تایم در بازی وارکرافت شدولندز است.

 

گیم تایم وارکرافت

راه های اکتیو کردن گیم تایم

انواع سرور های گیم تایم

شرکت بلیزارد برای اینکه بتواند راحتی و نت خوب داشتن را برای پلیر ها به وجود بی آورد گیم تایم ها را به شکل سروری ساخته است. شما باید در اینجا بدانید که کدام سرور برای اینترنت و لاتنسی گرفتن بهتر است. به فرض مثال گیمر های که داخل آمریکا زندگی می کنند برای اینکه بتوانند نت خوبی را دریافت کنند می بایست گیم تایم با سرور آمریکا را خریداری کنند. سرور های گیم تایم عبارتند از:

اروپا

آمریکا

روسیه

می توان گفت که اصلی ترین سروری که در حال حاضر تعداد پلیر زیادی در آن وجود دارد سرور اروپا می باشد. اگر به دنبال توصیه ما هستید به شما توصیه می کنیم اگر فردی داخل ایران هستید برای اینکه بتوانید پینگ و لاتنسی بهتری را دریافت کنید می بایست سرور اروپا را برای بازی انتخاب کنید.

خرید از فروشگاه گیفت کد 98

اگر به دنبال این هستید که محصولات ورد آف وارکرافت را خریداری کنید بهترین سایتی که می توانیم به شما توصیه کنیم فروشگاه گیفت کد 98 است. فروشگاه گیفت کد 98 علاوه بر اینکه به شما عزیزان گیم تایم بازی ورد آف وارکرافت شدولندز را ارائه می دهد بلکه محصولات دیگری از بازی های قبیل پابجی، فورتنایت، کلش رویال و .... را نیز ارائه میدهد. یک ویژگی که فروشگاه گیفت کد 98 برای مشتریان خود همواره به وجود آورده است سریع بودن در پاسخگویی است. اگر شما گیم تایمی را از فروشگاه گیفت کد 98 خریداری کنید بین مدت زمان 5 الی 15 دقیقه کد گیم تایم به شما ارائه می شود.

گیم تایم وارکرافت

خرید گیم تایم

نتیجه گیری گیم تایم

در آخر به این جمع بندی میرسیم که اصلی ترین ضرورت برای بازی کردن شدولندز خرید گیم تایم است. محبوب ترین گیم تایمی که در حال حاضر وجود دارد گیم تایم 60 روزه است که می توانید از فروشگاه گیفت کد 98 خریداری کنید. بهترین سروری که برای گیم تایم و بازی کردن وجود دارد سرور اروپا است. فروشگاه گیفت کد 98 تمامی سرور های گیم تایم را ساپورت می کند و هر نوع دلخواه خود را می توانید از ما خریداری فرمایید.

سوالات متداول گیم تایم

آیا امکان خرید گیم تایم از خود بتل نت وجود دارد؟
بله شما می توانید گیم تایم مورد نظر را به صورت دلار از سایت بتل نت خریداری کنید.

آیا برای فعال کردن گیم تایم در بلیزارد نیازمند قند شکن هستیم؟
خیر این سایت بدون فیلتر است و بدون وی پی ان می توانید آن را فعال کنید.

آیا بعد از به اتمام رسیدن گیم تایم دوباره باید آن را خریداری کنیم؟
بله برای اینکه دوباره بتوانید ورد آف وارکرافت شدولندز را بازی کنید می بایست که اکانت گیم تایم خود را دوباره شارژ کنید.

تگ ها: گیم تایم – خرید گیم تایم – خرید شدولند - شدولند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر