کد خبر: 1054772
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

 

شهر زیبا و ساحلی آنتالیا دارای جاذبه های دیدنی و تفریحی فراوانی استکه این موراد در کنار طبیعت زیبا و آب و هوای مطبوع و مدیترانه ای ، همهشرایط را برای داشتن تعطیلاتی رویایی فراهم نموده است . هر ساله و باآغاز فصل گرما میلیون ها توریست از سراسر دنیا به این شهر سفر کرده وتعطیلاتی بیادماندنی را تجربه می کنند که در میان آن ها شمار ایرانیان کمنبوده و روز به روز نیز در حال افزایش است .

باید افزود امکانات رفاهی ارائه شده از سوی اغلب هتل ها بقدری بالاست ،که مسافران به ندرت از محل اقامت خود خارج شده و ترجیح می دهند تماماوقات خود را به تفریح و خوشگذرانی در داخل هتل سپری کنند . به گزارش سفر باتو اما در این میان هستند کسانیکه به دنبال هیجان بیشتری می گردندو ترجیح می دهند قسمتی را از تعطیلات را در پارک های آبی بزرگ و مجهزاین شهر سپری کنند . لذا در ادامه این مطلب برخی از بهترین پارک هایآبی این شهر را به شما معرفی کرده و اطلاعاتی مختصری در اختیارتان قرارمی دهیم :

 

پارک آبی آکوالند

بهتر است در ابتدا شما را با یکی از بزرگترین و البته مجهز ترین پارک هایآبی کشور ترکیه و قاره اروپا آشنا کنیم . این مجموعه دارای امکانات بسیارسطح بالاست و حین ورود به آن گویی به شهری پر از سرسره های پیچ درپیچ قدم گذارده اید . پارک آبی آکوالند یکی از بهترین مجموعه های تفریحیدر آنتالیا ست و در یکی از بهترین مناطق شهر قرار گرفته است . این پارکآبی در مرکز شهر آنتالیا و در ساحل کنیالتی قرار دارد و دسترسی به آنآسان است . قیمت تور آنتالیا آوازه این مجموعه به گوش تمام گردشگران اینشهر ، رسیده و در تمام طول فصل گرما از صبح تا عصر باز است . در اینمجموعه هر آنچه نیاز داشته باشید برایتان فراهم شده از انواع سرسره هایآبی و استخرهای کوچک و بزرگ گرفته تا بازی های مهیج تر ، همچنین تختهایی نیز برای استراحت آماده شده که بعد از شنا می توان بر روی آن هادراز کشیده و با خیال راحت ، آفتاب بگیرید و برنزه کنید .

در ابتدا و به هنگام ورود به این مجموعه ، بعد از تهیه بلیط یک کارتالکترونیکی در اختیارتان قرار داده می شود که با شارژ آن قادر به استفادهاز همه امکانات موجود در این مجموعه خواهید بود  .

در این پارک آبی ، رستوران و کافه های مختلفی نیز وجود دارد که بهتریننوشیدنی ها و خوراک های سرد و گرم را سرو می کند . از این رو با شارژنمودن کارت اعتباری خود می توانید از غذاهای لذیذ آن ها بهره مند شوید .

 

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی

بعد از آکوا لند این مجموعه نیز طرفدارارن زیادی دارد و هر ساله در فصلگرما میزبان هزاران مسافر است . پارک آبی ریکسوس مجموعه ای مجهز وشگفت انگیز است که در داخل هتل پنج ستاره ریکسوس پریمیوم قرار دارد . این مجموعه بی نظیر کمی با شهر فاصله داشته و در پنجاه کیلومتری ازآنتالیا قرار گرفته است اما طی کردن این فاصله به بهره مندی از امکاناتموجود در آن می ارزدو بی شک روزی سراسر شاد را برایتان رقم می زند . ریکسوس پریموم  دارای انواع سرسره های آبی و استخرهای آب با ابعادمختلف است و همچنین بازی های مهیج تری همچون برج تروجان ، آبشار وقایق سواری ، جت اسکی ، اسکی بر روی آب و ... دارد .

در ضمن برخی ساعت ها نمایش شاد و مفرح دلفین ها برگزار می گردد کهتماشای آن بسیار جالب و سرگرم کننده است . البته برخی از گردشگراناستراحت در زیر نور آفتاب درخشان ساحلی و برنزه کردن را بر همه چیزترجیح می دهند و برای ساعت ها بر روی تخت های کنار استخر لم داده وآفتاب می گیرند .  

باید افزود این مجموعه تفریحی محیطی بسیار زیبا دارد و تماما با درختانسرسبز احاطه شده و چشم انداز تماشایی را پیش روی چشمانتان قرار میدهد . گفتنی است هتل ریکسوس پریمیوم دارای ساحل اختصاصی نیز هستو پلاژ اختصاصی و زیبای آن حدود دویست متر با دریا فاصله دارد . درنهایت باید افزود پارک آبی ریکسوس دارای امکانات دیگری نظیر رستوران وکافه نیز هست و هر زمان که بخواهید می توانید خود را مهمان نوشیدنی یاغذایی لذیذ کنید .

 

پارک آبی باروت لارا

سومین پیشنهاد ما به شما تفریح در این مجموعه تفریحی همه چیز تمام است. پارک آبی باروت لارا در نزدیکی هتل مشهور باروت لارا  و در شرق شهرآنتالیا واقع شده است . این مجموعه بسیار پر طرفدار بوده و با داشتن انواعبازی و سرگرمی های مهیج و همچنین محیطی زیبا به شهرت فراوان رسیدهاست .  گفتنی است به این مجموعه ، پارک آبی ددمان نیز گفته می شود و بادارا بودن شصت و پنج هزار متر مساحت ، بازی های مختلفی را در خودجای داده است . در این جا با وجود بیست و سه سرسره طویل و رودخانه ایبه طول ۳۵۰ متر با امواج مصنوعی ساعت ها سرگرم خواهید بود .

برای مشاهده تور ارزان آنتالیا به سایت ما مراجعه فرمایید

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر