کد خبر: 1054759
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان آفتابی است و از بعدازظهر امروز تا شنبه به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی به نوار شمالی کشور به‌تدریج دمای هوا در این مناطق حدود ۳ تا ۷ درجه کاهش می‌باید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان آفتابی خواهد بود، از بعدازظهر چهارشنبه تا شنبه آینده به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی به نوار شمالی کشور به‌تدریج دمای هوا در این مناطق حدود ۳ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

امروز در شرق سواحل خزر در استان‌های مازندران و گلستان همچنین شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

فردا و جمعه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات رشته کوه البرز و برخی نقاط خراسان شمالی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد همچنین این شرایط شنبه در استان‌های اردبیل و گیلان پیش‌بینی می‌شود.

در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز و فردا برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب فارس رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است، فردا و جمعه در بخش‌هایی از شرق کشور و مناطق کویری در استان سمنان، جنوب تهران، شرق اصفهان، یزد، قم و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور و از جمعه تا دوشنبه در منطقه زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی نیز مورد انتظار است.

از امروز تا شنبه دریای خزر و طی سه روز آینده شرق دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ سانتیگراد و طی روز جمعه قسمتی ابری و در بعدازظهر نیمه ابری با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار