کد خبر: 1054630
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز با انجام هفت بازی در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین دیدار‌ها استقلال در خانه میزبان تراکتورسازی است و پرسپولیس هم در خوزستان به مصاف فولاد می‌رود. در دیگر دیدار‌های امشب سپاهان میهمان پیکان است. ماشین سازی پذیرای تیم مس رفسنجان است. گل گهر باآلومینیوم بازی می‌کند و پدیده با نفت مسجد سلیمان دیدار می‌کند. صنعت نفت هم پذیرای تیم نساجی است .
وحید صابری
به گزارش جوان آنلاین پرسپولس در حالی به مصاف فولاد می‌رود که گل محمدی را روی نیمکت خود ندارد و این مربی به دلیل محرومیت از روی سکو می‌بایست شاگردانش را هدایت کند.


ماشین سازی - مس رفسنجان
اولین دیدار که بین ماشین سازی و مس برگزار می‌شود به نوعی بازی مرگ و زندگی برای ماشین سازی ته جدولی محسوب می‌شود چرا که در حال حاضر ماشین سازی که اصلی‌ترین گزینه سقوط است با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و مس رفسنجان ۳۱ امتیازی و در رده یازدهم است. شاگردان علیرضا اکبرپور اگر بتوانند در این بازی ۳ امتیاز کامل را بگیرند، شاید امیدشان برای بقا کمی رنگ بگیرد.
 
گل گهر – آلومینیوم
در دیگر بازی امروز گل گهر با آلومینیوم دیدار می‌کند. آلومینیومی که با منصوریان فعلا ۳۷ امتیازی است و در رده چهار قرار دارد. بی شک تقابل قلعه نوعی و منصوریان در نوع خودش دیدنی خواهد بود.
 
استقلال – تراکتور
اما در سومین بازی امروز شاگردان فرهاد مجیدی با تراکتوسازی بازی خواهد کرد تیمی که به تازگی فیروز کریمی را روی نیمکت خود می‌بیند. استقلال در بازی امشب دیاباته و اسماعیلی را به دلیل نا آمادگی و محرومیت در اختیار ندارد و برای تثبیت جایگاه خود نیاز به کسب ۳ امتیازی این بازی دارد.

پیکان – سپاهان
در دیگر بازی حساس امشب پیکان پذیرای تیم سپاهان است. سپاهان همچنان با ۴۳ گل بهترین خط حمله فصل را دارد و در مقابل با مهدی تارتار با ۳۴ امتیاز در رده هشتم جدول جا خوش کرده است. برد این بازی برای سپاهان و این اینکه از کورس قهرمانی عق نماند بسیار حائز اهمیت است.

پدیده - نفت مسجد سلیمان
این بازی هم تقابلی بین کاپیتان‌های سابق استقلال است. جایی که مهدی رحمتی در یک سو میدان و در سوی دیگر محمود فکری قرار دارد. تیم پدیده برای بقا در لیگ برتر کاملاً آسوده است، مسجد سلیمانی‌ها با یک پیروزی بقای تیم را در لیگ مسجل خواهند کرد. پدیده در صورت پیروزی تا رده پنجم هم صعود کند و نفت مسجد سلیمان در صورت پیروزی تنها تا یک پله در جدول امکان صعود دارد.
 
صنعت نفت – نساجی
در دیگر بازی امروز صنعتی‌ها با نساجی دیدار می‌کنند. نساجی در نیم فصل دوم روند بهتری گرفته و در ۵ بازی از ۱۰ بازی خود پیروز شده است در حالی که صنعت نفت از ۱۰ بازی تنها ۲ پیروزی به دست آورده است.

فولاد – پرسپولیس
در آخرین بازی امشب پرسپولیس برای تثبیت صدرنشینی به پیروزی در اهواز نیاز دارد. از نکات مهم بازی امشب محرومیت یحیی گل‌محمدی است که نمی‌تواند به دلیل سه‌اخطاره نمی‌تواند روی نیکت سرمربی در دیدار تیمش برابر فولاد بنشیند و باید از روی سکو‌ها کار را دنبال کند. در حال حاضر فولاد نیز با ۳۵ امتیاز در رده ششم قرار دارد و فولاد هم با ۳۵ اامتیاز در رده ششم قرار گرفته است.
 

برنامه دیدارهای روز دوم از هفته بیست و ششم لیگ برتر به شرح زیر است؛

سه‌شنبه ۱۵ تیر
ماشین سازی تبریز – مس رفسنجان ساعت ۱۹
داور: حسین زیاری – هادی طوسی – مرتضی سلمان نژاد – محمد باقر پورباقر ناظر: محمود رفیعی

گل گهر سیرجان- آلومینیوم اراک ساعت ۱۹:۱۵
داور:
 کوپال ناظمی – حسن انتظاری – مهدی شفیعی – عنایت قوچ کانلو ناظر: ایرج نظری

استقلال تهران – تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۹:۱۵
داور:
 پیام حیدری – سعید علی نژادیان – فرهاد مروجی – عبدالنبی پورخلف ناظر: محسن ترکی

پیکان تهران- فولاد مبارکه سپاهان ساعت ۱۹:۵۹
داور:
 میثم حیدری – قهرمان نجفی – بهمن عبدالهی – وحید زمانی ناظر: علی خسروی

پدیده - نفت مسجد سلیمان ساعت ۲۰:۳۰
داور:
 روح الله شریفی – محمد راهی – حمید رضا افشون – کیوان علیمحمدی ناظر: سعید بطحائی

صنعت نفت آبادان – نساجی مازندران ساعت ۲۱
داور:
 محمدرضا اکبریان – مهدی عالیقدر- محمد عطایی- شاهین یزدانی ناظر: مسعود مرادی

فولاد خوزستان – پرسپولیس تهران ساعت ۲۱:۱۰
داور: سید وحید کاظمی – آرمان اسعدی – علیرضا مرادی – امید سعید فر ناظر: اسماعیل صفیری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار