کد خبر: 1054620
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
معاون امور شرکت‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی تأکید کرد:
معاون امور شرکت‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی بر لزوم اجرای طرح‌های جدید توسعه‌ای برای تحقق اهداف و چشم انداز افق 1405 در این مجموعه تاکید کرد و گفت: باید با بهره‌وری حداکثری از موقوفات، عواید آن را در راستای ارائه خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) استفاده کنیم.

امیررضا رجبی در نشست مدیران شرکت‌ها و مؤسسات بنیاد بهره‌وری موقوفات با اشاره به تأسیس و ادغام برخی از شرکت‌های این مجموعه طی سال‌های 1397 تا 1400 گفت: هم اکنون 42 شرکت در زیر مجموعه این بنیاد فعال است که باید با بهره وری حداکثری از آنها و استفاده بهینه از موقوفات، از عواید آن در راستای ارائه خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت های زیرمجموعه بنیاد بهره وری موقوفات در گروه‌های مختلفی از جمله «سلامت»، «انرژی و صنایع»، «صنایع غذایی و کشاورزی»، «عمران و زیرساخت»، «مالی و سرمایه‌گذاری» و «کسب و کارهای نوین» فعالیت می کنند که خوشبختانه بسیاری از آن ها عملکرد قابل قبولی داشته اند و باید برای ارتقاء عملکرد آن ها برنامه ریزی کرد.

رجبی با اشاره به چشم انداز تعیین شده برای سال 1405 گفت: برخی از این گروه‌ها همچون «سلامت» و «کشاورزی »روند توسعه ای خوبی دارند که باید همچنان به مسیر رشدشان ادامه دهند و برخی دیگر مانند گروه های «کسب و کارهای نوین» و «عمران» باید برنامه‌ریزی کرده و سرعت رشدشان را افزایش دهند تا به اهداف تعیین شده در افق 1405 دست یابیم.

 

درخشش 8 شرکت در پنجمین دوره جایزه تعالی و پیشرفت

وی همچنین افزایش تعداد شرکت های این مجموعه در پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت را دستاوردی مهم برشمرد و افزود: در سال گذشته 21 شرکت بنیاد بهره وری موقوفات برای حضور در ارزیابی های جایزه تعالی و پیشرفت اعلام آمادگی کردند که 8 شرکت برای اولین بار پا به این عرصه گذاشتند و این مهم نشان دهنده افزایش کارایی و اعتماد در مجموعه است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در پنجمین دوره این جایزه ملی، علاوه بر شرکت کمباین سازی ایران که موفق به دریافت تقدیرنامه پنج ستاره شد، تعدادی دیگر از شرکت ها نیز تقدیرنامه های سه، دو و یک ستاره دریافت کردند که بیانگر برنامه‌ریزی و رشد مناسب آنها در سال‌های اخیر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار