کد خبر: 1054580
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت:

تمام جریان‌های انقلاب باید با تقسیم کار در درون یک جبهه، دولت را برای جهش کشور یاری دهند.
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیداری مجازی با جمعی از فعالان و جوانان انقلابی استان سیستان و بلوچستان، ضمن تأکید بر اهمیت شناسایی اولویت‌های اصلی و تبدیل شدن آن‌ها به اولویت‌های ملی، گفت: همراه با شناخت آسیب‌ها و تهدیدها، باید فرصت‌ها را شناخت و برای آن برنامه داشت. وی با اشاره به نکات مطرح شده از سوی جوانان مبنی بر ساختارمندی حرکت دولت سایه، خاطرنشان کرد: نباید معطل تشکیلات جدید ماند. گفتمان دولت سایه، یک کار قرارگاهی است، یعنی کمک به هدایت عملیاتی سایر بخش‌ها. کسانی که معتقد به این گفتمان هستند باید در حد وسع خود کمک کنند تا تمام ظرفیت‌های مردمی، نهادی، تشکلی و دولتی به سمت حل مسائل دارای اولویت در بازه زمانی مشخص، جهت پیدا کند.
نماینده رهبر انقلاب در شورای‌عالی امنیت ملی با بیان اینکه هدف از گفتمان دولت سایه، مشارکت مردم در امور کشور و سایه انداختن نظرات نخبگان و تشکل‌ها بر سر مسئولان برای تأیید، تصحیح و تکمیل موضوعات است، تصریح کرد: شناخت اولویت‌ها و توجه لازم به آنها، مهم‌ترین کمک به دولت است.
مسائل وقتی با کم‌ترین هزینه و در زمان خود حل خواهد شد که از زمان پیشی بگیرید. جلیلی با اشاره به استقبال رئیس‌جمهور منتخب از شعار «جهاد بزرگ برای جهش ایران»، اظهار داشت: هماهنگی ظرفیت‌هایی مردمی، پشتوانه شکل‌گیری جهاد بزرگ است.
در همین راستا، فعال کردن مردم و تعریف مجموعه کار‌های واقعی با تقسیم کار، شما را به سمت نتیجه رهنمود می‌کند. وی تأکید کرد: تمام جریان‌های انقلاب باید با تقسیم کار در درون یک جبهه، دولت را برای جهش کشور یاری دهند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه لازمه کار گفتمانی، امید و پویایی است گفت: نفس حضور جوانان دغدغه‌مند در میدان، بسیار ارزشمند است. این حرکت اجتماعی باید با استمرار و امیدواری، همگانی شود. جلیلی خاطرنشان کرد: تکلیف هر فرد به اندازه وسع اوست، همچنانی که باید وسع خود را گسترش بدهید، نباید نسبت به استفاده از این توان، کوتاهی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار