کد خبر: 1054566
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری جراح قلابی در مرزداران خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: از اوایل خرداد امسال ۴ پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع پزشکی قلابی طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهارات شاکیان که چند خانم و آقا بودند، مردی به نام اشکان با جعل عنوان پزشکی، خود را متخصص ارولوژی به مراجعه کنندگان به کلینیک معرفی و با جراحی پلاستیک گوش و بینی و کاشت مو و ابرو منجر به خونریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان پایگاه یکم این پلیس کلینیک متهم را تحت مراقبت قرار دادند گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیکش داشت، بازداشت شد و در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی دارای ۳ سابقه کیفری درخصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تا کنون ۶۰ عمل جراحی انجام داده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم ۳۴ ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته جراحی هایش را در منطقه مرزداران آغاز کرده است، افزود: در ادامه بررسی‌های پلیسی همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شد. در بازرسی از کلینک متهم ۹۴ مهر قلابی مربوط به دانشگاه شهید بهشتی، قوه قضاییه، نظام پزشکی ... و یک قبضه اسلحه و ۸ تیر جنگی کشف شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار