کد خبر: 1054467
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
شهردار محمدیه گفت: با افزایش بودجه شهرداری از 64 میلیارد به 185 میلیارد تومان اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و شهری در محمدیه و مهرگان شتاب می گیرد.

یحیی رحیم لو در مراسم افتتاح بوستان بانوان در ناحیه شهری مهرگان که با حضور استاندار و نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهارداشت: با تعامل و همکاری خوب شورا و شهرداری و بهره گیری از حمایت های استاندار و نمایندگان توانسته ایم در بدترین شرایط مالی طرح های بسیار مهم و خوبی را در این منطقه اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: بزرگترین دارالقران، بزرگترین فضای سبز و پارک درون شهری، در این شهر احداث شده و ما به تکریم و جلب رضایت مردم به عنوان یک اصل و رویکرد مهم نگاه می کنیم.

رحیم لو تصریح کرد: با ساخت مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان و سکونت بیش از 60 هزار نفر با مشکلات عدیده و پیچیده ای مواجه شدیم و مطالبات عمومی بالا بود و ما هم آن را حق مردم می دانستیم اما اعتبارات شهرداری جوابگوی تامین همه آنها نبوده و نیست.

شهردار محمدیه یادآورشد: با پیگیری های انجام شده و درک بالای مسئولان خوشبختانه امروز مهرگان به عنوان کانون توجه استاندار محترم و نمایندگان قرار گرفته و ما با کمک استانی توانستیم بخشی از زیرساخت های این ناحیه را تامین کنیم.

رحیم لو گفت: بیش از 22 شهرداری در استان از مجموع 28 شهرداری با مشکلات جدی اعتباری و محدودیت منابع مالی روبرو هستند اما با عزم جدی شورا و شهرداری و کمک مسئولان استانی و فرماندار توانستیم با سه برابر کردن بودجه محمدیه این اعتبارات را از 64 میلیارد تومان به 185 میلیارد تومان افزایش دهیم که اتفاق مبارکی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار