کد خبر: 1054353
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: جدا از هر نتیجه‌ای انتظار داریم نمایندگان تکواندوی ایران در المپیک عملکرد خوبی از خود نشان دهند.
بیست و دومین مجمع عمومی سالیانه فدراسیون امروز (یکشنبه) با حضور مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، سید محمد پولادگر رییس و مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع وزارت ورزش، زهرا سروی نایب رییس بانوان و سایر اعضاء مجمع در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

روسای هیات‌های استانی نیز با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه به صورت مجازی شرکت کردند. در این مجمع رییس فدراسیون به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و سپس حسابرس، خزانه دار و بازرس نیز گزارش خود را به اعضای مجمع ارائه دادند.

مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه گفت: تکواندو از جمله فدراسیون‌های موفق است و ما از عملکرد آن راضی هستیم، بی‌شک آقای پولادگر طی این سال‌ها مدیریت بسیار خوب و موفقی داشته و این ثبات مدیریتی به تکواندوی ایران بسیار کمک کرده است. البته نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید برطرف شود و ما هم کمک می‌کنیم تا این موارد به حداقل برسد.

معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: کمتر از ۲۰ روز تا آغاز بازی‌های المپیک باقی مانده است و تکواندو جزو رشته‌هایی است که روی آن حساب کرده‌ایم و اگر ورزشکاران توانمندی خود را نشان بدهند حتما اتفاقات خوبی خواهد اتفاق افتاد. از شما المپین‌های تکواندو صرف نظر از هرنتیجه‌ای عملکرد خوب می‌خواهیم؛ اگر مدال بگیرید یا نگیرید شما قهرمانان ما هستید، همین که امروز به این مرحله رسیدید و سهمیه المپیک را بدست آوردید کار بزرگی کردید چراکه خیلی از کشور‌ها موفق به انجام آن نشدند.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: عدم صدور ویزا یا دیر صادر شدن آن برای حضور تکواندوکاران در مسابقات جهانی فشار روحی و روانی سنگینی به تکواندوی ایران وارد کرد و شاید هر کشور دیگری با از دست دادن امتیاز این رقابت‌ها و تیم نصفه و نیمه‌ای که داشت نمی‌توانست نتیجه بگیرد. با همه این مشکلات و سختی‌هایی که ورزشکاران ما در رویداد‌های مختلف کشیدند همین که به این مرحله رسیده اند اتفاق بزرگی است.

وی تصریح کرد: امیدوارم ورزشکاران و کادرفنی با فراغ بال این روز‌های پایانی را بگذرانند و بدانند با تمرکز می‌توانند عملکرد خوبی نشان دهند. المپیک میدانی است که باید بهترین عملکرد را داشته باشند و یک لحظه غفلت ممکن است اتفاقی را رقم بزند که خوشایند نیست. مسابقات قهرمانی آسیا تلنگر خوبی بود تا المپین‌ها حواس خود را بیشتر جمع کنند. در این شرایط هیچ حریفی دست و پا بسته نیست و همه می‌آیند تا بهترین نتیجه را بگیرند. ان شاءالله ۱۷ مرداد که روز پایانی المپیک است روزی باشد که با خاطره‌ای خوش این المپیک را پشت سر گذاشته ایم. امیدوارم در روز‌های اول تا ۱۷ مرداد ورزش ایران بتواند باعث نشاط اجتماعی در مردم شود و ایرانی‌ها از نمایش ورزشکاران لذت ببرند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار