کد خبر: 1054316
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشورمان آخرین مراحل تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان پیگیری می‌کنند.
رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان روز‌های ۲۸ تیر تا ۳ مردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود. اعضای تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان نیز که خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کنند در حال برگزاری مراحل پایانی اردو‌های خود هستند.

آزادکاران نوجوان هم اکنون اردوی خود را زیر نظر محمد طلایی سرمربی این تیم و دستیارانش در بندر انزلی پیگیری می‌کنند و فرنگی‌کاران نوجوان نیز در خانه کشتی توفیق جهانبخت تمرینات خود را زیر نظر مسعود هاشم زاده و همکارانش برگزار می‌کنند.

این مرحله از اردوی آزاد و فرنگی‌کاران به ترتیب روز‌های ۱۳ و ۱۴ تیرماه به پایان می‌رسد و مرحله پایانی تمرینات ملی پوشان نوجوان برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت‌های اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی آزاد روز‌های ۲۸ و ۲۹ تیر، مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد، روز‌های ۲۹ و ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.

همچین رقابت‌های اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی روز‌های یک و دو مردادماه و مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی نیز روز‌های ۲ و ۳ مردادماه برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار