کد خبر: 1054132
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
مردی پسرش را بخاطر میانجیگری در دعوای خانوادگی به قتل رساند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: اخبار سریالی فرزندکشی‌های دلخراش تمامی ندارد. ۲۶ خرداد بابک خرمدین به دست پدر و مادرش به قتل رسید که این فرزندکشی با واکنش منفی مردم مواجه شد. مدتی بعد فرزندکشی دیگری در اسفراین رخ داد، مادر اسفراینی ۲ کودک خردسال خود به نام‌های امیر و آیلین را به قتل رساند. چندی بعد هم باران در یک حادثه یک فرزندکشی دیگر کشته شد. مادر باران که بیماری حاد اعصاب و روان مبتلا بود فرزند ۴ ساله خود را به قتل رساند. جدیدترین حادثه فرزندکشی مربوط به فسا است که در آن پیام بلاغی توسط پدرش به قتل رسید.

ماجرای فرزندکشی در فسا

هفتم تیرماه امسال مأموران پلیس شیراز در جریان وقوع یک فقره قتل در محله قاسم آباد سفلی قرار گرفتند. با شروع تحقیقات مشخص شد مقتول مردی به‌نام پیام بلاغی است که توسط پدرش در خانه به قتل رسیده است.

پیام بلاغی با ۲ ضربه چاقو به قلب و سرش توسط پدرش کشته شد. مادر او در کما به‌سرمی‌برد و خبرندارد پسرش پیام زیرخروار‌ها خاک دفن شده است.

دستگیری قاتل فرزندکش در فسا

پس از قتل پیام بلاغی تیمی از ماموران پلیس ماموریت گرفتند تا قاتل را دستگیر کنند. تیم پلیسی با در نظرگرفتن اظهارات شاهدان، برسی‌های مقدماتی و تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی قاتل را شناسایی و او را در فسا به دام انداختند.

یکی از اهالی محله قاسم آباد سفلی ماجرای فرزندکشی را اینطور توضیح داد: «پیام بلاغی کارمند شرکت منابع آب استهبان بود. همسایه‌ها می‌گفتند از خانه خانواده بلاغی هروز صدای درگیری شنیده می‌شد و قاتل که شغلش رانندگی با ماشین باری بوده دچار اختلال روحی و روانی است.»

چاقو چاقو شدن پیام بلاغی در حادثه فرزندکشی

هم محله‌ای مقتول افزود: «روز حادثه براثر صدای زیاد ناشی از درگیری همسایه‌ها پلیس را درجریان گذاشتند. قاتل پس از وارد کردن ضربات چاقو به پیام و همسرش قبل از رسیدن پلیس فرار کرد.»

او در پایان گفت:در این درگیری پیام بر اثر ضربات چاقو در راه انتقال به بیمارستان کشته شد و مادرش نیز هم اکنون در کما است. چند روز بعد از قتل پیام بلاغی متوجه شدیم، صبح سه شنبه هشتم تیرماه قاتل در فسا دستگیر شده است.»

بنابراین گزارش، متهم پس از دستگیری به جرم جنایت انجام شده در منطقه قاسم آباد سلفی جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع:رکنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
شاید یکی از عوامل مؤثر وجود رانتها و وجود حقوق های نجومی برای بعضی از افراد و پارتی بازی ها و گرانی های کالاها و نبود شرایط ازدواج راحت و نبود آرامش و فشارهای روانی زندگی پر دغدغه و سخت و آثار آن بر روی افراد و ایجاد آسیبهای روحی کنترل نشده باعث چنین وضعی شده البته بررسی موضوع در صلاحیت هیئت علمی دانشگاهها و متخصصان روانشناسان و جامعه شناسان و ... سیاستمداران و ... است ... مشکل تنها با دستگیری حل نمیشود ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار