کد خبر: 1054107
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
نماینده مردم بناب در مجلس گفت: عملیاتی شدن بحث مشورت در مدیریت شهری یک مطالبه عمومی است که باید در این راستا از ظرفیت افراد متخصص در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در نشستی با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر بناب با اشاره به ضرورت تعامل منسجم و پیوسته منتخبین شورای ششم اسلامی شهر بناب با مسوولان شهرستان اظهار کرد: امروز فرصت ایجاد یک پیکره کامل خدمت به مردم و زنجیره منسجم تصمیم‌گیری در سطح شهرستان شکل گرفته است.

وی افزود: از این روی، استفاده از نظرات مشاوران و برگزاری جلسات منظم فی مابین مسوولان شهرستان و نمایندگان پارلمان شهری می‌تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات حوزه شهری باشد و بی‌شک در سایه چنین تعاملی می‌توان در چهار سال آینده شاهد پیشرفت و توسعه شهر بناب بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه چالش‌های مدیریت شهری باید در این شهر رصد و شناسایی شود تا برای آن چاره‌جویی لازم صورت گیرد؛ یادآور شد: اگر هماهنگی در بین مسوولان و پارلمان شهری نباشد، شورا و شهرداری ضرر خواهند دید.

باقری‌بنابی همچنین با تأکید بر ضرورت ایجاد وحدت و همدلی در شورای شهر تصریح کرد: هرگونه تک روی از سوی مسوولان شهرستان و نمایندگان پالمان شهر محکوم به شکست است.

وی با اشاره به عدم حضور سرمایه‌گذاران قوی طی سال‌های اخیر در بناب متذکر شد: عدم وجود هماهنگی بین مسوولان شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر باعث شده که سرمایه‌گذاران رغبتی به سرمایه‌گذاری در این شهر نداشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بی‌شک در سایه همکاری مسوولان با اعضای پارلمان شهر می‌توان شاهد گشایش بسیاری از گره‌های شهری بناب بود از این رو در این زمینه اعلام آمادگی می‌کنم که در کنار دیگر مسوولان شهرستان برای تسریع در روند پروژه‌های شهری در کنار اعضای پارلمان شهری باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر