کد خبر: 1053974
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تاکید کرد: اسرائیلی‌ها از قدرت ایران در منطقه واهمه دارند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی در جلسه معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر اظهار داشت: نظام اسلامی ایران بر پایه جمهوریت و نقش پررنگ مردم استوار است و بدون حضور مردم هیچ حکومتی حتی با وجود امام معصوم مستقر و تشکیل نمی‌شود.

وی افزود: امام راحل فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه کلمه کمتر و انقلاب اسلامی ایران با همراهی مردم با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز مدل حکومت مردم بر مردم رایج‌ترین حکومت‌ها در دنیا و به ویژه در جوامع غربی است و در ایران نیز ممکن است برخی مسئولان و یک سری اقشار مختلف این مدل حکومتی را بپسندند اما این مدل انسان را به جدایی از خداوند و گناه می‌کشاند و در آن قوانینی مجوز اجرا می‌گیرند، که دین هیچ جایگاه و نقشی در آن ندارد.

حجت الاسلام درویشی افزود: دو تفکر در ایران حاکم است یکی تفکری که جمهوریت را بدون اسلام می‌خواهند و مبنای گفت و گوی آنها نیز همین است و با این تفکر طی ۸ سال مردم را معطل برجام کردند و رفع مشکلات کشور را اتصال به غرب می‌دانند.

وی یادآور شد: برخی مسئولان در انتخابات ۲۸ خرداد علی رغم این سخن مقام معظم رهبری که هر رأی خاری به چشم دشمن است، اما سعی در ایجاد زمینه‌ای برای حضور حداقلی مردم داشتند، که این‌گونه مسئولان با این طرز فکر هرچند سابقه جبهه و جنگ داشته باشند، جایی برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی علی رغم فتنه‌های دشمنان برای حضور حداقلی در انتخابات و مسائل و مشکلات موجود، در انتخابات ۲۸ خرداد حضور پیدا کردند اما برخی‌ها می‌خواهند بگویند رأی مردم ۱۰۰ درصد سیاسی بوده، باید گفت بیشتر مبنای اقتصادی داشت زیرا مردم برای تحول آمدند.

اسرائیلی‌ها از قدرت ایران در منطقه واهمه دارند

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یکی از بزرگترین مشکلات سر راه انتخابات ناامیدی و دلسردی مردم به خاطر عملکرد نامطلوب و ناصحیح دولت بود و باید به آنها حق داد و امید است دولت جدید همت کند و امیدی که در دل مردم نسبت به گفتمان انقلاب ایجاد شده را در راستای رفع مشکلات به منصه ظهور برساند.

حجت الاسلام درویشی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی عظمت‌های زیادی به دست آورده که یکی از آن غنی‌سازی ۶۰ درصد است و باعث قدرت و قوت تیم مذاکره کننده ایران شده است.

وی یادآور شد: فاطمیون یکی از گروه‌ها و نیروهای شیعه در افغانستان، خدمت بزرگی کردند و در مقابل داعشی ها ایستادند و در این راه شهدای زیادی تقدیم کردند و امروز آمریکایی‌ها و طالبان دنبال انتقام از آنها هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: امروز جبهه مقاومت قوی است و اسرائیلی‌ها از قدرت ایران در منطقه واهمه دارند، غزه قهرمان در مقابل اسرائیلی‌ها ایستاد و حزب‌الله خار چشم دشمنان است و این نیروها پایه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند که از تجاوز دشمن به ایران جلوگیری می‌کنند.

حجت الاسلام درویشی گفت: امام راحل جمهوری اسلامی و انقلاب را بنیانگذاری کرد و در طول بیش از ۴۰ سال فراز و نشیب‌های زیادی داشت که اگر این بصیرت و آگاهی و نور انقلاب نبود نظام متلاشی می‌شد، اما تابش و درخشش این نظام به وسیله امام راحل و به برکت خون پاک شهدا است و هر کجا اسلام می‌درخشد هیچ دشمنی توان غلبه بر آن را ندارد.

دشمنان به دنبال تفرقه افکنی هستند

وی افزود: امروز بسیاری هستند که تابش نور نظام اسلامی ایران برای آنها سخت است و دنبال تفرقه افکنی هستند و راه‌های مختلف فرهنگی، توطئه و فتنه انگیزی در صدد دلسرد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب هستند و می‌خواهند جلوی حرکت مردم در سایه اسلام را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یادآور شد: دنیا امروز به گونه‌ای است که بسیاری نمی‌خواهند اسلام منافع آنها را به خطر بیندازد، بنابراین افرادی مانند شیخ زکزاکی که پرورش یافته حوزه علمیه قم است و در محل زندگی خود خارج از ایران به ترویج دین اسلام پرداخت و صدها هزار مسلمان را شیعه کرد وجودش را تاب نیاوردند و تصمیم به حذف فیزیکی او گرفتند.

حجت الاسلام درویشی افزود: آنها خانواده و اطرافیان شیخ زکزاکی را جایگاه علمی او را از بین بردند، مسجدش را تخریب کردند و خودش را به مجروح ساختند و سلامتی او را گرفتند.

وی گفت: ما در نظام جمهوری اسلامی دارای یک ایده هستیم که با ایده‌های حکومتی سایر نقاط جهان متفاوت است و در داخل کسانی ممکن است نسبت به انقلاب زاویه داشته باشند اما تفاهم‌های فکری وجود دارد، به ویژه مسئولان و نیروهای انقلابی که باید همواره بر اساس آگاهی از باطن تفکر و ایده‌ها با بصیرت و آگاهی وظیفه خطیر خود در حوزه‌های مختلف عمل کنند.

بنا بر این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام «وحید قاسمی» به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر معرفی و از زحمات بیش از ۲ سال و ۹ ماهه حجت الاسلام «نقی هادی» مسئول سابق این دفتر قدردانی شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار