کد خبر: 1053565
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
خوزستان سرمربی تیم پاورلیفتینگ ملی‌حفاری با بیان این‌که قهرمانی‌مان در لیگ برتر نور امیدی برای پاورلیفتینگ خوزستان بود، گفت: امیدوارم برای سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد و بتوانیم در لیگ جهانی پرقدرت شرکت کنیم.
رضا حسین‌پور در گفتگو با ایسنا در خصوص قهرمانی ملی‌حفاری در اولین دوره لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور، اظهارکرد: توانستیم با قدرت هر چه تمام‌تر و با کسب هشت پیروزی در فینال تیم نیروی زمینی را شکست دهیم و عنوان قهرمانی را به دست آوریم. ما مسابقات را بسیار پرقدرت شروع کردیم، زیرا توانستیم با بهترین مهره‌هایی که جذب کرده بودیم، با یک تیم خیلی قوی پا به مسابقات بگذاریم.

وی ادامه داد: پیش از حضور در مسابقات، اردو‌های بسیار خوبی برای آماده‌سازی تیم برگزار کردیم و حاصل این اردو‌ها و برنامه‌ریزی خوب، پیروزی مقتدرانه ملی‌حفاری در لیگ برتر کشور بود.

سرمربی تیم پاورلیفتینگ ملی‌حفاری خاطر نشان کرد: واقعا از کسب این قهرمانی که افتخار بزرگی برای خوزستان است، خوشحال هستیم، زیرا با کسب این عنوان توانستیم نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان باشیم. در حال حاضر تمام خوزستانی‌ها نیز خوشحال هستند و پیام‌های تبریک بسیاری از سوی علاقه‌مندان به این رشته دریافت کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: این قهرمانی، نور امیدی برای پاورلیفتینگ خوزستان بود که امیدوارم برای سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد و بتوانیم در لیگ جهانی پرقدرت شرکت کنیم و باز هم روی سکو برویم. همچنین جا دارد از حمایت‌های خوب باشگاه ملی‌حفاری قدردانی کنم.

حسین‌پور با بیان این‌که مسابقات از نظر فنی فوق‌العاده بود، افزود: وزنه‌های خوبی ثبت شد و رقابت‌ها از سطح خوبی برخوردار بود. البته کم و کاستی‌هایی وجود داشت که باتوجه به این‌که اولین دوره لیگ برتر بود، می‌توان نادیده گرفت. همچنین جا دارد از آقای نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام که با برگزاری لیگ برتر جان تازه‌ای به این رشته و ورزشکاران داد، تشکر کنم.

وی بیان کرد: خود من چندین ورزشکار و قهرمان را سراغ دارم که دست از فعالیت کشیده بودند، اما با برگزاری لیگ، مجددا به عرصه قهرمانی و فعالیت در این رشته برگشتند که این جای امیدواری دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار