کد خبر: 1053562
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
رئیس جمهور:
حجت الاسلام روحانی، رییس جمهور گفت: اقتصاد دانش بنیان می‌تواند کشور ما را به حرکت درآورد و ما می‌توانیم از این طریق فاصله‌مان را با کشورهای پیشرفته کم کنیم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در هفتاد و ششمین برنامه پویش تدبیر و امید برای جهش تولید در افتتاح طرح‌های ملی دانش بنیان معاونت علمی و فناوری با تاکید بر این که در سال‌های جنگ اقتصادی توانستیم مسیر علم را ادامه دهیم گفت: اقتصاد دانش بنیان می‌تواند کشور را به حرکت در آورد

رییس جمهوری بیان کرد: خداوند مرتب جهان را توسعه می‌دهد، کهکشان‌ها، سیارات، ستارگان همه در حال افزوده شدن هستند آنچه که چشم ما با تلسکوپ می‌تواند ببیند باز هم نسبت به این جهان بسیار عظیم و بزرگ بسیار محدود است.

روحانی عنوان کرد: من خوشحالم در این سال‌هایی که سال‌های جنگ اقتصادی بود ما توانستیم این مسیر علم و دانش و ادامه بدهیم و متوقف نشویم. من از معاونت علمی و فناوری تشکر می‌کنم برای اینکه در این هشت سال زحمات بسیار زیادی کشیده شد و کشور ما در مسیر علم و فناوری، شاهد جهش بزرگ بود.

وی ادامه داد: اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان ما از ۵۵ شرکت به پنج هزار و ۸۰۰ شرکت دانش بنیان رسید نشان می‌دهد که در این هشت سال چه کار عظیم و بزرگی انجام گرفته است و توسعه و پیشرفت کشور ما هم در آینده در این مسیر است به این معنا که اقتصاد دانش‌بنیان می‌تواند کشور ما را به حرکت درآورد و ما می‌توانیم فاصله‌مان را با کشورهای پیشرفته کم کنیم.

رییس جمهوری تصریح کرد: ان‌شاءالله در این زمینه بتوانیم شاهد تحولات بسیار بزرگ باشیم انشاءالله افتتاح‌های امروز برای مردم ما مبارک باشد و ما بتوانیم تا هفته آخر و پنجشنبه آخر این افتتاح آن را ادامه دهیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید فروزان
|
Switzerland
|
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
انگاری این آقا هنوز متوجه نشده عمر دولتش به اتمام رسیده ، حالا شده فیلسوف
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار