کد خبر: 1053544
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از شناسایی یک کارگاه تولید شاخه نبات غیر بهداشتی و کشف ۲۵ کارت گرافیک قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ علی بخشی فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: مأموران پاسگاه فیلستان این فرماندهی با کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از مناطق کارگاهی اقدام به تولید شاخه نبات به صورت غیر بهداشتی و غیر مجاز می‌کند، با تشکیل پرونده موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پاسگاه فیلستان پس از شناسایی کارگاه مذکور، پس از هماهنگی با مرجع محترم قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۵ تن شکر، ۲ هزار لیتر مواد قندی مایع برای تولید نبات، تعداد ۴۷ هزار شاخه نبات در حدود ۴ تن آماده عرضه به بازار بود که برابر اعلام کارشناس شبکه بهداشت به صورت غیر بهداشتی تولید و نگهداری می‌شد، کشف و ضبط شد که کارگاه فاقد هرگونه مجوز یا پروانه بهداشت بود.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: کارگاه مذکور فاقد هر گونه مجوز از مراجع صلاحیت دار بوده است و در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع محترم قضایی شد.

سرهنگ بخشی با اشاره به بررسی پرونده دیگری در این شهرستان، گفت: مأموران دایره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین گشت زنی در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان به یک واحد کارگاهی که به احتمال قوی در امر استخراج ارز دیجیتال فعالیت داشت مشکوک و بررسی این موضوع در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع محترم قضائی در بازرسی این مکان ۲۵ دستگاه کارت گرافیک بیت کوین قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با بیان این مطلب که متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: از شهروندان خواست به محض مشاهده موارد مشابه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ با ما در میان بگذارند تا در اندک زمان ممکن بررسی و برخورد قانونی صورت گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار