کد خبر: 1053503
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
با حضور وزیر آموزش و پرورش و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی همزمان با سراسر کشور فعالیت رسمی ۲ هزار و ۲۰۰ هزار پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان استان آذربایجان شرقی در تابستان ۱۴۰۰ آغاز شد.

جعفر پاشایی  در مراسم آغاز رسمی فعالیت پایگاه های تابستانی گفت: فلسفه وجودی پایگاههای تابستانی مدیریت اوقات فراغت در رشته های مختلف برای دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه دستگاههای متعدد درون و برون سازمانی در این حوزه مشارکت دارند، ادامه داد: ۲۳۰ هزار دانش آموز با مشارکت ۶ هزار و ۹۰۰ فرهنگی در قالب کلاس های اوقات فراغت سازماندهی شده اند.

پاشایی ضمن قدردانی از شرکاء آموزش و پرورش در حوزه اوقات فراغت یادآور شد: به جهت شرایط خاص کرونا، بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌ها به صورت مجازی و فعالیت های حضوری در فضاهای عمدتا باز انجام خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه گفت:  همه ما دانش آموخته مکتب معلمان و آموزش و پرورش هستیم.

قاسم نظمی ادامه داد:  هر دو دستگاه متعلق به حوزه فرهنگ هستند و ماموریتی واحد را پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه تعامل فکری بسیار خوب و نزدیکی بین مسئولین ارشد استان وجود دارد خاطرنشان کرد: زمینه و فضای تعاملی بسیار خوبی برای فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و حتی ماموریتهای اداری در استان وجود دارد.

در شبکه شاد پنجره ای با عنوان «پایگاه تابستانی من» را و «مدرسه من» ایجاد شده است و با انتقال اطلاعات از سامانه همگام به شاد، شبکه شاد قادر است طبق کلاس‌های تعریف شده در سامانه همگام توسط مدیران، پایگاه‌های تابستانی گروه‌های کلاسی را ایجاد و در دسترس قرار دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر