کد خبر: 1053473
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
دختر ۱۶‌ساله وقتی خانواده‌اش با ازدواج او با کارگر افغانی مخالفت کردند با سرقت طلا‌های مادرش همراه خواستگارش به افغانستان گریخت.

دختر ۱۶‌ساله وقتی خانواده‌اش با ازدواج او با کارگر افغانی مخالفت کردند با سرقت طلا‌های مادرش همراه خواستگارش به افغانستان گریخت.
به گزارش جوان، چند روز قبل زن و مرد میانسالی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفتند و از مرد افغانی به اتهام فریب و ربودن دختر ۱۶‌ساله‌شان شکایت کردند.
زن میانسالی در توضیح ماجرا گفت: دخترم سهیلا دانش‌آموز است و من و شوهرم تصمیم داشتیم او درسش را ادامه دهد و وارد دانشگاه شود، اما مدتی قبل متوجه شدیم او عاشق پسر جوانی شده است و تصمیم دارد با او ازدواج کند. سهیلا از مدتی قبل به صورت پنهانی از طریق اینستاگرام با پسر جوانی ارتباط دوستانه برقرار کرده‌بود. آن‌ها هر روز از طریق تلفنی و پیامکی با هم ارتباط داشتند تا اینکه روزی دخترم موضوع را با من در میان گذاشت و گفت عاشق پسر جوانی به نام بهرام شده‌است. دخترم گفت که بهرام قرار است به زودی به خواستگاری‌اش بیاید و از من خواست که با پدرش صحبت و او را راضی کنم. وقتی حرف‌های دخترم را شنیدم شوکه شدم، چون هنوز او در سن نوجوانی بود و من از او انتظار داشتم درباره کتاب و مدرسه با من حرف بزند و از طرفی هم من و شوهرم تصمیم داشتیم او را به دانشگاه بفرستیم. خیلی تلاش کردم که او رابطه‌اش را با پسر جوان قطع کند، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه مجبور شدم موضوع را به شوهرم بگویم.
خواستگار افغان
شوهرم نیز با شنیدن این حرف مثل من خیلی شوکه شده‌بود، اما وقتی که تحقیق کرد و فهمیدیم دخترمان با یک کارگر افغان رابطه دوستانه برقرار کرده و قصد دارد با او ازدواج کند بیشتر تعجب کردیم و حتی غیر قابل باور بود که سهیلا همچنین تصمیمی گرفته است.
ما فهمیدیم که بهرام او را فریب داده است و به همین خاطر هم دوباره با دخترمان صحبت کردیم، اما او اصرار داشت که با بهرام ازدواج کند و وقتی هم با مخالفت ما روبه‌رو شد شروع به لجبازی کرد تا جایی که بعضی شب‌ها شام نمی‌خورد و با ما هم حرف نمی‌زد.
پس از این شوهرم برای اینکه رابطه آن‌ها را قطع کند تلفن همراه سهیلا را گرفت و حتی به او اجازه خارج شدن از خانه را هم نمی‌داد.
وی ادامه داد: ما فکر می‌کردیم که دخترمان را کنترل کرده‌ایم و او هم بهرام را فراموش کرده است تا اینکه امروز صبح وقتی از خواب بیدار و متوجه شدم که سهیلا در خانه نیست که پس از بررسی دوربین‌های مداربسته محل زندگی‌مان فهمیدم که او نیمه‌های شب وسایلش را داخل ساکی ریخته و از خانه خارج شده است. من سریع موضوع را به شوهرم اطلاع دادم و او هم به خانه آمد که پس از بررسی اتاقش متوجه شدیم او تمامی مدارکش را برداشته و حتی تمامی طلا‌ها و جواهرات مرا که حدود ۶۰۰‌میلیون تومان ارزش دارد سرقت کرده و به همراه بهرام گریخته است.
وی در پایان گفت: ما همان ابتدا فهمیده بودیم که بهرام دخترمان را فریب داده و از او خواسته است که طلا‌های مرا سرقت کند و همراه او به افغانستان برود، اما وقتی با دوست صمیمی‌اش حرف زدیم به یقین رسیدیم. دوست سهیلا گفت که دخترمان با او تماس گرفته و گفته که بهرام از او خواسته طلا‌های مادرش را سرقت کند او هم سرقت کرده و با بهرام به افغانستان رفته است. من و شوهرم الان نگرانیم که چه سرنوشتی در انتظار دخترم در کشور افغانستان است و درخواست داریم دخترم را پیدا کنید و به کشور برگردانید.
با شکایت زن و مرد میانسال پرونده به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد دختر نوجوان همراه خواستگارش به صورت غیر‌قانونی از کشور خارج شده‌اند. تحقیقات درباره این حادثه از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار