کد خبر: 1053275
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
در پایان دور مقدماتی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیهف مدعیان پنج وزن نخست به میدان رفتند که دو نماینده ایران به فینال رسیدند.
رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه روز گذشته با برگزاری پنج وزن نخست در شهر استانبول ترکیه آغاز شد. در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست علی قلی زادگان و امیرحسین فیروزپور در اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند، کیان محمودجانلو و حسن عبادی در وزن ۶۵ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند، ابوالفضل حاجی پور در وزن ۶۵ کیلوگرم در گروه بازنده‌ها حضور دارد و مهدی ویسی در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ مقابل موخامد بالگابای از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب روبرتی دینگاشویلی از گرجستان شد و با توجه به شکست این حریف از دور رقابت‌ها کنار رفت. علی قلی زادگان نیز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل گئورگی وانگلوف از بلغارستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه ۳ بر ۲ از سد کالجان راخات از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قلی زادگان در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ روبرتی دینگاشویلی از گرجستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۴ کوئنتین استیکر از فرانسه را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت تا به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد. کیان محمودجانلو پس از استراحت در دور اول در دور دوم شوتا فارتنیدزه از گرجستان را با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل موهامت کاهرامان از ترکیه با نتیجه ۹ بر ۶ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

محمودجانلو در این دیدار مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه ۱۳ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. حسن عبادی نیز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر فاتح اونالان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل سلیم کوزان از ترکیه به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبادی در این مرحله مقابل ارنظر آکمات علی اف از قرقیزستان ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۸ مقابل پی کلیتون از کانادا به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل کشتی گیری از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله فاتح اردین دارنده مدال نقره جهان از کشور ترکیه را با نتیجه ۱۴ بر ۴ مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

رقابت‌های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق امروز (شنبه) برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار