کد خبر: 1053255
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از تصادف ۸ وسیله‌ای در بزرگراه آزادگان خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ مجید رنجبررییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف هشت وسیله‌ای در بزرگراه آزادگان و آسیب به ۸ خودرو خبر داد.

سرهنگ رنجبر در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت ۰۹:۳۵ صبح امروز درمسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان قبل از پل اسلامشهر یک‌دستگاه وانت نیسان ناگهان روی ترمز زده و متوقف می‌شود که همین امر موجب برخورد ۷ وسیله دیگر بصورت پیاپی با یکدیگر می‌شود.

سرهنگ رنجبر تصریح کرد: در این تصادف با توقف وانت نیسان، خودرو‌های تیبا، پراید، ۲ پژو، پیکان، سراتور، خاور به ترتیب با یکدیگر برخورد می‌کنند که در مجموع به ۸ وسیله خسارت شدید وارد می‌شود بطوریکه همه این خودرو‌ها غیر قابل حرکت می‌شوند.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه کارکنان منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند.

سرهنگ رنجبر با بیان این مطلب که به دنبال بروز این تصادف چند وسیله‌ای شاهد بخاطر این تصادف چند وسیله‌ای شاهد ایجاد ترافیک مقطعی در این مسیر بودیم از رانندگان درخواست کرد قبل از حرکت حتما نسبت به رفع نقص فنی خودروی خود اقدام کنند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار