کد خبر: 1053229
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
مدیرکل دادگستری لرستان:
رزم، با اشاره به اینکه مبارزه با فساد، حمایت از تولیدات داخلی و حفظ کرامت انسانی اولویت دستگاه قضا است، گفت: دستگاه قضا با متخلفان برخورد جدی دارد.

به گزارش جوان از لرستان، محمد رزم، امروز(4تیر)، با اعلام این خبر هفته قوه قضاییه را گرامی داشت و اظهارداشت: در توصیف و تبیین ابعاد شخصیتی شهید بهشتی مقام معظم رهبری نیز  می‌فرمایند:«شهید بهشتی بزرگترین تأثیر را در مبارزه و اداره پیروزی انقلاب داشت.»

مدیرکل دادگستری لرستان افزود: شهید بهشتی انسانی صاحب فکر و اراده، قوی، اهل کار، بانشاط و یک نعمت بزرگ برای کشور بود.

وی ادامه داد: یکی از هجمه‌ها و دشمنی منافقین با شهید بهشتی بخاطر افکار و اهدافی بود که وی در اجرای عدالت پیگیری می‌کرد.

مدیرکل دادگستری لرستان بیان کرد: رییس قوه قضاییه هم در مورد  شخصیت بهشتی می‌گوید: شهید بهشتی همواره برای دستگاه قضا به عنوان الگو و نمونه در خدا محوری،  مردم گرایی،  ولایی بودن،برنامه ریز ،مبتکر و اهل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بود.

وی با اشاره به اینکه گروه منافقین نیز به دنبال شناسایی افراد و عضو گیری برای انجام عملیات خرابکارانه هستند، گفت: مردم باید مراقب باشند.

رزم خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع، مردم داری و حفظ کرامت، انسانیت، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید و کارخانجات،  قضاوت عادلانه، رسیدگی به پرونده‌های قدیمی و مبارزه با جرایم سخت از اولویت‌های مهم دستگاه قضا است.

وی بیان داشت: مبارزه با قاچاق سلاح و مواد مخدر، تیراندازی، اختلاس مدیران، حیف و میل بیت ‌المال همچنان جزو سیاست‌های ما در دستگاه قضا است.

رزم با اشاره به اینکه دادگستری لرستان سال ۹۹ و در سه مرحله رتبه اول کشوری را کسب کرده است، گفت: تا پایان سال 99، تعداد ۴۳۷ هزار و ۹۲۴ فقره پرونده وارد شده که صد درصد مختومه شده‌اند.

وی بیان داشت: از ۱۶ شهریور سال ۹۸،  ۵۶  هزار و  ۷۲۹ فقره پرونده قدیمی را تحویل گرفته ایم و ۲۹  هزار و ۶۲۵  فقره آن مختومه شده‌اند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار