کد خبر: 1053091
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: حجت الاسلام هاشمی مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ گفت: هم اکنون بحث ازدواج دانشجویی با یک سری تغییرات اساسی در حال اجرا است.

وی افزود: به خاطر شرایط کرونایی ما یک سال توقف در طرح "همسفر تا بهشت" (مراسم ازدواج دانشجویی) را داشتیم و طبیعتاً با توجه به شرایط ایجاد شده شیوه اجرای برنامه‌ها هم متفاوت شد.

مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره تفاوت‌هایی که در سال جاری در شیوه اجرای برنامه‌های ازدواج دانشجویی رخ داده تصریح کرد: یکی از تفاوت‌ها در بحث پذیرش زوج‌های دانشجو در مشهد مقدس است که به دلیل شرایط کرونایی تعداد پذیرش محدود است و هر کاروان ما حدود ۹۰ زوج را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و تقریباً همکاران ما هر هفته دو کاروان را در مشهد مقدس میزبانی می‌کنند.

وی تاکید کرد: تغییر دوم در بحث آموزش‌هایی است که به زوج‌های دانشجو داده می‌شود و امسال آموزش مجازی هم علاوه بر آموزش‌های حضوری برای زوج‌های دانشجو تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به تعطیلی طرح همسفر تا بهشت در سال گذشته، ادامه داد: اولویت پذیرش زوج‌های دانشجو با زوج‌هایی است که در سال گذشته سفرشان به دلیل شرایط کرونایی تعطیل شده است.

مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: هم اکنون ۱۰ کاروان پر شده و در حال اجرای برنامه‌ها هستیم. در سال پیش حدود ۱۱ هزار و ۲۵ کاروان تعطیل شد و امسال بیش از هزار زوج دانشجو که سال گذشته نتوانستند از طرح استفاده کنند؛ مجدداً ثبت نام کردند و ما در مشهد میزبان آن‌ها خواهیم بود.

هاشمی ادامه داد: با توجه به تاخیری که در برنامه‌های ازدواج دانشجویی داشتیم امسال طرح همسفر تا بهشت بر خلاف سال‌های پیش تا پایان سال ۱۴۰۰ برقرار است و به صورت پیوسته برنامه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی گفت: ثبت نام ازدواج‌های دانشجویی هم که بنا بود تا پایان خرداد ماه باشد تا پایان شهریورماه تمدید شد و زوج‌های دانشجو می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی ejdevaj.nahad.ir مراجعه کنند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار