کد خبر: 1052896
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی در دیدار با آیت‎الله رئیسی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزیر دفاع و جمعی از فرمانده عالیرتبه نظامی کشورمان صبح امروز سه‎شنبه (اول تیر ماه) با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت‎الله دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.
فرماندهان ارشد نظامی در این دیدار ضمن تبریک پیروزی آیت‎الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بر آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت جدید و ارتقاء توانمندی های جمهوری اسلامی در عرصه‎های مختلف و شکل گیری ایران قوی تأکید کردند.
آیت‎الله دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد با به کار گیری همه توانمندی‌های موجود در کشور، شرایطی بهتر از گذشته در انتظار مردم ایران باشد.
پیش از این نیز فرمانده کل سپاه پاسداران و اعضای شورای فرماندهی سپاه و همچنین رئیس نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو در دیدارهای جداگانه با حضور در دفتر آیت الله رئیسی، انتخاب ایشان از جانب ملت را تبریک گفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار