کد خبر: 1052890
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
در مراسم بهره برداری از مجموعه ورزشی شهید معتمدی
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم یهره برداری از مجموعه ورزشی کاررگان شهید معتمدی گفت: ورزش از بهترین ابزار برای تندرستی و ایجاد شور نشاط در جامعه کارگری است و خوشبختانه در قانون کار جمهوری اسلامی توجه بایسته ایی به تندرستی و سلامتی کارگران شده است.
محمد شریعتداری بازسازی کامل مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی قدیمی‌ترین مجموعه ورزشی کارگران در جنوبی‌ترین نقطه تهران را توجه به اقشار کم برخوردار دانست و افزود: دو سال قبل که برای بازدید به این ورزشگاه آمدم موضوع بازسازی مطرح شد و خوشحالم که امروز شاهد نوسازی بخش‌های مختلف مجموعه فوق هستیم.
 
شریعتمداری: مجموعه‌های ورزشی و رفاهی خوبی برای کارگران در سراسر کشور احداث شده است
شریعتمداری افزود: ورزش باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه است و خوشبختانه کارگران با بیش از ۲۵۰ مجموعه و فضای ورزشی اختصاصی در سراسر کشور از امکانات خوبی برخوردارند.
مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی در سال ۱۳۴۸ احداث شده و بازسازی جامع آن از دوسال قبل آغاز شد که روز دوشنبه ۳۱ خردادماه با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفت.
بازسازی و نوسازی خوابگاه مجهز، سالن کشتی، سالن شماره یک و دو، زمین چمن فوتبال، موتورخانه، استخر، نوسازی کامل سالن رزمی از جمله بخش‌هایی است که نوسازی کامل شده است.
در مراسم فوق آقایان شجاعی برهان و دادکان مشاوران وزیر، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان، صادقی فر معاون وزیر کار، رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، حیدری مدیرکل ورزش کارگران و جمعی از مدیران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار