کد خبر: 1052774
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
رئیس سازمان صمت اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تولید و صادرات ۱۳۰ قلم انواع اسباب‌بازی در واحد تولیدی استان اردبیل در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با حمایت از سرمایه‌گذاران در قالب بسته‌های تشویقی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها سعی داریم تا ۷۵ واحد تولیدی نیمه‌تمام را هر چه سریع‌تر راه‌اندازی و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی یکی از این واحدها را کارخانه تولید اسباب‌بازی با برند خاص با هدف تأمین نیاز داخلی و صادرات اعلام کرد و گفت: شرکت تولیدی در این زمینه تلاش می‌کند تا با شکستن تحریم‌ها و جلوگیری از واردات بی‌رویه اسباب‌بازی‌های چینی که ۹۰ درصد بازار را فرا گرفته، به نوعی به کیفی‌سازی این محصول پرداخته و در کنار تأمین نیاز داخلی برای بازارهای همسایه نیز مشتریانی را جذب کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: کارآفرینان حاضر در این مجموعه تولیدی با دانش فنی و خرید تجهیزات مورد نیاز و دستگاه‌های جدید سعی می‌کنند تا انواع اسباب‌بازی‌ها را اعم از ماشین‌های کنترلی و سایر اسباب‌بازی‌ها تولید و روانه بازار مصرف کنند.

صادقی هدف‌گذاری این مجموعه تولیدی را ۱۳۰ قلم اسباب‌بازی با کیفیت اعلام کرد و افزود: ۶۵ قلم از این اسباب‌بازی‌های تولیدی با هدف صادرات بسته‌بندی و به صورت استاندارد راهی بازارهای خارجی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قرار است فاز دوم این کارخانه تا پایان امسال راه‌اندازی شود تا ظرفیت اشتغال این مجموعه که در حال حاضر ۶۵ نفر است به بیش از ۲۰۰ نفر ارتقا یابد.

صادقی به رضایتمندی مجموعه پرسنلی و کارگری این مجموعه در پرداخت حقوق و مزایا اشاره کرد و ادامه داد: اکثر واحدهای تولیدی در سطح استان حمایت همه‌جانبه را از نیروی انسانی متخصص و ماهر انجام می‌دهند که این خود ظرفیت خوبی در تقویت نظام اقتصادی و تولیدی است.

وی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بسته حمایتی و تشویقی را برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته که این بسته‌ها شامل پرداخت تسهیلات کم بهره، واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با زیرساخت‌های مناسب و صدور مجوز در کمتر از نیم روز است که این خود می‌تواند مشوقی برای حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر