کد خبر: 1052772
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
رئیس کل دادگستری اردبیل:
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برای برقراری نظم در جامعه و همچنین کاهش جمعیت کیفری استان اردبیل در طرفین پرونده‌ها باید به بحث صلح و سازش به خوبی دقت شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو با تشریح اهمیت رسالت شوراهای حل اختلاف اظهار کرد: یکی از اولویت دستگاه قضائی نگاه حمایتی به شوراهای حل اختلاف است و این رویکرد به جد در دادگستری استان ادامه می‌یابد.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شوراهای حل اختلاف استان بر لزوم استمرار و تداوم تلاش‌ها بر مبنای برنامه‌های اتخاذ شده برای سال ۱۴۰۰ دادگستری استان که در راستای بهبود بخشیدن بیش از پیش وضع موجود اتخاذ شده است، تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین با ضروری خواندن تعیین تکلیف پرونده‌های اجرای احکام خاطرنشان کرد: یقیناً تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های اجرای احکام موجب افزایش رضایتمندی عمومی از دستگاه قضائی خواهد شد.

وی اهمیت فرهنگ صلح و سازش در جامعه را یادآور شد و اضافه کرد: برای برقراری نظم در جامعه و همچنین کاهش جمعیت کیفری استان اردبیل ضروری است به بحث صلح و سازش در طرفین پرونده‌ها به خوبی دقت شده و برای تبیین این موضوع تلاش کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر