کد خبر: 1052759
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

رپورتاژ آگهی/ در علم فلزات به ترکیب دو یا چند عنصر مختلف آلیاژ گفته می شود. در حالت کلی فولاد در هر نوعی یک آلیاژ از آهن و کربن به حساب می آید. اما در ادبیات بازار آهن و فولاد به فولاد ساده کربنی که حاوی عنصری جز کربن نیست فولاد و در بعضی موارد آهن گفته می شود. بنابراین هر بار نام فولاد آلیاژی به گوشتان خورد منظور آلیاژی از آهن ، کربن و یک یا چند عنصر آلیاژی دیگر است.

قیمت انواع ورق آلیاژی

به این ترتیب ورق آلیاژی معرف یکی از انواع ورق فولادی است که دارای ترکیب شمیایی متفاوت از ورق آهنی یا همان ورق st37 است. قیمت ورق فولادی به دلیل حضور عناصر ارزشمند آلیاژی از قیمت ورق سیاه بیشتر است. این محصولات در اکثر مواقع به کمک فرآیند نورد گرم و از تختال یا اسلب با ترکیب شمیایی مشخصی تولید می شوند. به دلیل تفاوت در ترکیب شیمیایی و عناصر آلیاژی به کار رفته در زمینه این محصولات گستره خواص مختلف و متفاوتی ایجاد میشود. به دلیل این گستردگی خواص، کاربردهای ممتنوعی برای انواع ورق آلیاژی میتوان در نظر گرفت مخلوط کردن فلزات با یکدیگر یا غیر فلزات مزایای بسیاری دارد. این مواد ترکیبی می ‌توانند باعث افزایش سختی، کاهش نقاط ذوب و افزایش مقاومت کششی شوند.  ورق‌ های آلیاژی قابل بازیافت بوده و برای محیط ‌زیست خطری ندارند. در همین راستا برای خرید انواع ورق های آلیاژی و اطلاع از  قیمت انواع ورق آلیاژی در بازار و قیمت انواع ورق آهن به سایت هفت ویژن مراجعه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشی در این مقاله گوشه ای از اطلاعات انواع ورق های آلیاژی را برای شما گفته شده است لذا برای اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت و مشخصات تخصصی این ورق ها به سایت ما سر بزنید .

قیمت ورق آلیاژی A516

ورق آلیاژی A516 که از دسته ورق های آلیاژی گرم به شمار می ‌رود دارای گریدهای مختلف ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰ است که با وجود اختلاف خیلی نا چیز در ترکیبات شیمیایی هر کدام از گریدها، خواص کاملا متفاوتی را برای هر گرید مشاهده می‌ کنیم. به همین علت توصیه می‌ شود به هنگام خرید این ورق آلیاژی گواهینامه تولید آن را نیز بخواهید. در گواهینامه تولید این محصول مشخصات هر گرید و خواص شیمیایی و مکانیکی آن ها ذکر شده است. این نوع ورق همچنین از دسته ورق آتشخوار به حساب می ‌آید زیرا می ‌تواند دمای بسیار بالا را تحمل کند شما عزیزان می توانید برای خرید انواع ورق آلیاژی a516 به جداول ما در سایت مراجعه فرمایید .
قیمت ورق A283

ورق‌های  A283 نوعی ورق آلیاژی است که قابلیت جوشکاری و ماشین‌کاری بالایی داشته و بسیار شکل‌پذیر نیز هستند و در چهار گرید A, B, C, D تولید و به بازار عرضه می‌شوند. تفاوت اصلی این چهار گرید در میزان درصد کربن به‌کار برده شده در این ورق‌ها است. هر چه میزان کربن موجود در این ورقه‌ها بیشتر باشد، سختی ورق افزایش و قابلیت جوشکاری آن کاهش می‌یابد. به‌عنوان مثال ورقA283 گرید A که حاوی کمترین میزان کربن است، پایین‌ترین میزان سختی و بیشترین قابلیت جوشکاری را به خود اختصاص داده است برای اطلاع از قیمت ورق آلیاژی A283 می توانید به سایت فولاد هفت ویژن مراجعه فرمایید .

قیمت انواع ورق آلیاژی

قیمت ورق  a36

ورق A36 یک ورق فولادی کم کربن است که دارای قابلیت جوشکاری و شکل پذیری مناسبی می باشد. این ورق در مواردی که مقاومت به خوردگی بالا مدنظر باشد، به صورت گالوانیزه شده نیز عرضه می شود. با توجه به ترکیب خاص خود که مقاومتی ویژه در مقابل املاح و آب شور دریاها از خود نشان می دهد  از ورق فولادی A36 خانواده ی ورق های دریایی است و با توجه به ترکیب خاص خود که مقاومتی ویژه در مقابل املاح و آب شور دریاها از خود نشانمی دهد و به همین دلیل در صنایع دریایی، شناورسازی، اسکله سازی، سازه های صنعتی و تجاری در ارتباط با دریا و موارد مشابه نیز کاربرد دارد و در قالب های متنوعی از جمله؛ صفحات، میلگرد و ورق نیز تولید می شود لازم به ذکر است این محصول در ضخامت های 6 تا 25 میلیمتر بیشترین کاربرد را دارد و اکثرا به صورت شیت فابریک به بازار عرضه می شود. شیت فابریک کارخانه در یکی از عرض های 1500 یا 2000 میلیمتر است و طول شیت معمولا 6 متر است.  برای اطلاع از قیمت انواع ورق های a36   کافیه به جداول سایت هفت ویژن سر بزنید و به مشاوران ما مراجعه فرمایید.

قیمت ورق 17mn4

مشخصات ورق 17mn4  همانطور که مطرح شد از جمله ورق های آتش خوار است که کاربردهای بسیار متنوعی دارد. از جمله این کاربردها می توان به استفاده از این ورق در صنایع مخزن سازی، صنعت نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، صنعت کشتی سازی، دیگ های بخار و … اشاره کرد. ورق 17mn4 همچنین برای ساخت دیگ های بخار، مخازن تحت فشار و لوله های انتقال مایعات داغ، کاربرد دارد. ورق 17mn4 در تماس با بخار آب، حرارت و فشار بالا مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. مشخصات ورق 17mn4 به گونه ای است که در ترکیب آن از عناصری همچون نیکل، سلسیوم، منگنز، نیکل، کروم و… می باشد و شماعزیزان می توانید برای خرید و مشاهده لیست قیمت ورق آلیاژی 17mn4 به جدول زیر مراجعه فرمایید و با مشاوره از مشاوران متخصص ما در این حوزه بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید انواع ورق آلیاژی

برای خرید انواع ورق آلیاژی یک نکته بسیار حائز اهمیت می باشد برای خرید و استعلام قیمت انواع ورق های آلیاژی بسیار مهم است که از مرکزی خریداری کنید که دارای استاندارهای جهانی باشد و از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر باشد . شرکت فولاد هفت ویژن با سابقه چند دهه فروش انواع ورق های آلیاژی این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا با خیال آسوده بهترین و با کیفیت ترین ورق های آلیاژی را با قیمت های مناسب موجود در بازار خریداری کنید

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار