کد خبر: 1052678
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
دو ورزشکار قم همراه با تیم ملی قویترین مردان ایران راهی مسابقات کسب سهمیه حرفه‌ای‌های جهان در دوبی خواهند شد.
سعید آمده، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم، در گفتگو با ایسنا عنوان کرد: مجید براتی و حسین بهرامی دو ورزشکار شایسته استان قم در ترکیب تیم ملی قوی‌ترین مردان ایران به مسابقات انتخابی حرفه‌ای‌های دنیا که در دوبی برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه افرادی که بتوانند امتیازات لازم را بدست بیاوند می‌توانند در مسابقات قوی‌ترین و حرفه‌ای‌های دنیا رقابت کنند، اظهار کرد: این دو ورزشکار قهرمانی‌های کشور متعددی را تاکنون کسب کرده اند؛ اما باتوجه به شرایط و محدودیت‌های استان قم نباید انتظارات غیر حرفه‌ای داشته باشیم؛ اما با این حال به مدال‌آوری یکی از ورزشکاران امید داریم.
وی با بیان اینکه برای محل تمرین ورزشکاران پیگر‌های متعددی انجام دادیم تا محلی برای تمرین ورزشکاران پیدا کنیم، ادامه داد:، چون این افراد با وزنه‌های سنگین کار می‌کنند اماکن دولتی تمایلی برای در اختیار گذاشتن فضا ندارند؛ در حالیکه تعهد دادیم که اگر آسیبی به سالن‌ها وارد شود، خسرات آن را پرداخت می‎کنیم؛ اما باز هم حاضر به همکاری نشدند و این ورزشکاران در حیاط خانه با وسایلی که با هزینه شخصی تهیه کردند، تمرین می‌کنند.
آمده با تاکید بر اینکه با توجه به این شرایط مدال آوری این ورزشکاران نشان دهنده توانمندی بالا آن‌ها است، گفت: فضا‌های عمومی برخی از ارگان‌ها و سازمان‌ها بلا استفاده است در حالی که می‌تواند در اختیار ورزشکاران قرار بدهند تا ورزشکاران تمرینات خود را در فضایی اصولی انجام دهند تا خروجی مانند مجید تلخابی که سال‌ها قهرمانی‌های بین المللی بود، داشته باشیم.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم ادامه داد: اگر نتوانیم فضای اولیه تمرینی را ایجاد کنیم ظرفیت‌های استانی از بین می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار