کد خبر: 1052574
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

سارق حرفه‌ای که با شیوه‌ای خاص دست به سرقت‌های سریالی خودرو‌های مدل بالا می‌زد در دام مأموران پلیس گرفتار شد.
به گزارش جوان، ۹‌خرداد‌ماه‌امسال، مردی با مراجعه به اداره پلیس مأموران را از سرقت خودرو‌اش باخبر کرد و در توضیح ماجرا گفت: «ساعتی قبل برای خرید به فروشگاهی واقع در تهرانپارس رفتم و بعد از خرید از فروشگاه می‌خواستم سوار خودرو‌ام شوم که فردی ناشناس نزدیک شد و سراسیمه گفت فردی با خودرو‌ام تصادف و فرار کرده است. خودروام مدل بالا بود به همین دلیل برای بررسی آن پیاده شدم که همان موقع فرد ناشناس سوار خودرو‌ام شد و آن را سرقت کرد.»
با طرح این شکایت، پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه‌چهارم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه آغاز شد. کارآگاهان در اولین گام از تحقیقات و رصد دوربین‌های مداربسته توانستند چهره سارق فراری به نام کریم را شناسایی کنند. با شناسایی متهم مأموران در شاخه دیگر از تحقیقات موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شرق تهران شدند تا اینکه کارآگاهان بعد از هماهنگی با مراجع قضایی موفق شدند سه‌روز بعد از سرقت متهم را در مخفیگاهش بازداشت کنند.
سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: «با انتقال متهم به پلیس‌آگاهی، وی در روند بازجویی‌ها به سرقت خودروی شاکی و پنج فقره سرقت خودرو‌های مدل بالا اعتراف کرد. متهم در اظهاراتش مدعی شد همه خودرو‌ها را به همین شیوه سرقت کرده‌است و بعد از سرقت خودروها، تجهیزات باارزش آن‌ها را باز کرده است. تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از سوی متهم ادامه دارد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار