کد خبر: 1052549
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
از زمان پیوستن شجاعی، دژاگه و احسان حاجی‌صفی به تراکتور، این نخستین دیدار مهم تراکتوری‌ها بدون حضور این ۳ بازیکن است.
 این نخستین مصاف تراکتور برابر پرسپولیس بدون ۳ کاپیتان اصلی خود یعنی مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاجی‌صفی است. حاجی‌صفی در نیم‌فصل از جمع سرخ‌های تبریزی خارج شد و اکنون در لباس سپاهان، رقیب اصلی پرسپولیس برای فتح لیگ برتر است و شجاعی و دژاگه نیز با نظر سرمربی تیم، از ترکیب کنار گذاشته شده‌اند تا تراکتور بعد از مدت‌ها بدون ۳ تفنگدار خود به مصاف پرسپولیس رود.

خطیبی که برای فتح این جام کار سختی را در ورزشگاه آزادی دارد، دست به دامن امید‌های تراکتور شده تا شاید بتواند جانشین مناسبی را برای شجاعی، دژاگه و حتی حاجی‌صفی و واسعی پیدا کند. سرمربی تراکتور باید با دست بسته برای فتح سوپرجام ایران برابر پرسپولیس بجنگند و از لحاظ مهره‌ای، قابل مقایسه با سرخ‌پوشان پایتخت نیست. تنها امیدواری خطیبی و شاگردانش، بازگشت محمدرضا اخباری است تا حداقل خیال خطیببی از دروازه راحت باشد.

تراکتور بعد از لیگ قهرمانان آسیا، انسجام تیمی‌اش را از دست داده و به نظر می‌رسد وظیفه اصلی خطیبی، آماده کردن تیمش برای برگزاری این دیدار مهم از لحاظ ذهنی باشد. تراکتور برای فتح سومین جام خود پس از بازگشت به بالاترین سطح فوتبال ایران، باید بتواند هم‌بستگی تیمی خود را حفظ کند که این کاری مشکل به نظر می‌رسد. کاری که معمولا به روی دوش ۳ تفنگدار تیم یعنی شجاعی، دژاگه و حاجی‌صفی بود و اکنون هیچ‌کدام از این‌ها در ترکیب تراکتور حضور ندارند.
حالا تک ستاره تراکتور، رسول خطیبی است و باید دید سرمربی سرخ‌های آذربایجان با چه ترفند‌هایی می‌تواند این جام را از دست پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در بیاورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار