کد خبر: 1052514
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
رئیس بنیاد مستضعفان با صدور پیامی، کسب اکثریت آراء مردم در روز شگفتی‌ساز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تبریک گفت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال اعلام نتایج نهایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سید پرویز فتاح با صدور پیامی، پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: در روزی که دشمنان و بدخواهان کشور تمام تلاششان را به کار بسته بودند تا با موج‌سواری بر گلایه‌های اقتصادی و معیشتی، مردم ایران را از مشارکت در انتخابات دلسرد کنند، حضور معنادار و شگفتی‌ساز مردم در میدان صندوق‌های رأی، همه محاسبات و معادلات آنان را بهم ریخت و موجب شادی دل ملت، رهبری عزیز، روح امام راحل و شهدا شد. مردمی که همیشه حضورشان برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، نعمت بزرگی است و شکرانه این نعمت، چیزی جز خدمت صادقانه و مخلصانه نخواهد بود.

اینجانب، کسب اعتماد و اکثریت آراء ملت شریف ایران را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که مقارن با دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که افتخار خادمی حضرتش را دارید، به جنابعالی صمیمانه تبریک عرض کرده و اطمینان دارم این اعتماد مردم، بزرگترین توشه برای پیمودن مسیر سخت آینده در جهت تغییر شرایط به نفع ملت و خصوصاً مستضعفان و بالندگی بیشتر ایران اسلامی است.

امیدوارم توفیقات جنابعالی ذیل توجهات حضرت، ولی عصر ارواحنا له الفداه و حمایت‌های پدرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی بیش از گذشته باشد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار