کد خبر: 1052513
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی ما با تراکتور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اما عملا در سوپرجام میزبان تراکتور نیستیم.
 حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی سوپرجام فوتبال بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز گفت: واقعاً دلتنگ هواداران هستیم. همانطور که آن‌ها به ما می‌گویند به تیم تعصب دارند من هم باید بگویم دلتنگی ما در قبال آن‌ها دوطرفه است و تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان این حس را به هواداران دارند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فردا افزود: بازی فردا تک بازی نیست بلکه دیداری است که دو تیم قهرمان که در فصل گذشته دو جام کسب کردند با هم بازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: تراکتور قهرمان جام حذفی شده و پرسپولیس در جام سنگین‌تر که لیگ برتر است، به قهرمانی رسیده است. بازی بزرگی است که قهرمان قهرمانان را مشخص می‌کند. سوپر جام دیدار پراهمیتی برای فوتبال کشور است.

مربی پرسپولیس درباره شناخت از تراکتور تصریح کرد: تراکتور تیم قابل احترامی است. آن‌ها قهرمان جام حذفی شدند، ولی ما هم پرسپولیس هستیم. با بچه‌هایی که در این سال‌ها تولید فوتبال سطح بالا کرده و فوتبال خیلی خوب و شناوری بازی می‌کنند، فکر می‌کنم این موضوع به همگان ثابت شده باشد. به این بچه‌ها اعتقاد داریم، هر چند این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اما عملا میزبان نیستیم، چون هواداران خودمان را همراه نداریم.

مطهری تاکید کرد: تراکتور را خیلی خوب بررسی کرده ایم و امروز هم آخرین جلسه آنالیز خودمان را برگزار می‌کنیم. کارهایمان را انجام می‌دهیم تا به امید خدا فردا فوتبال خوب و قابل احترامی ارائه بدهیم و بتوانیم جام را تقدیم هواداران کنیم.

وی درباره احتمال استفاده از بازیکنان ملی پوش که تنها دو سه جلسه تمرین با پرسپولیس داشته اند یادآور شد: موقعی که اسم تیم ملی و ایران می‌آید، اولویت همه ما است. صعود تیم ملی را به مردم عزیز و بازیکنانش تبریک می‌گویم.

مطهری درباره صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تاکید کرد: تیم ملی کار سختی داشت و صعودش به مرحله بعدی فوق‌العاده بود. به همه تبریک می‌گویم به ویژه بازیکنان خودمان که نقش کلیدی در این صعود داشتند. بازیکنان پرسپولیس واقعا تأثیر گذار بودند. هر چند در بازی‌های تیم ملی دو بازیکن ما آسیب دیدند و این موضوع مقداری کار پرسپولیس را سخت می‌کند، ولی اولویت ما تیم ملی بوده و هیچ مشکلی هم نیست. ان‌شاءالله با توجه به تمرین امروز درباره استفاده از بازیکنان تصمیم می‌گیریم. بازیکنان ملی پوش در بازی‌های ما هم تأثیرگذار هستند.

مربی پرسپولیس درباره ادامه دار شدن غیبت بوژیدار رادوشوویچ گفت: او دروازه‌بان دوم تیم ما بوده و تا اینجا هم زحمت کشیده است، اما ما به عنوان مربی و بازیکنانمان به عنوان آدم‌های حرفه‌ای باید همیشه متعهد باشیم. باشگاه هم متقابل باید بازیکنان و کادر فنی متعهد باشد. فکر می‌کنم موضوع خیلی بزرگی نباشد و امیدوارم به زودی حل شود.

مطهری درباره برنامه فشرده پرسپولیس در یک ماه آینده خاطرنشان کرد: برای این ۶ مسابقه که از فردا آغاز می‌شود طراحی خیلی خوبی داریم و امیدوارم موفق ظاهر شویم، چون دوره زمانی مهمی برای قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: ما به عنوان کادر فنی پرسپولیس همیشه سعی کرده‌ایم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم، علیرغم برخی از دوستان که همیشه درباره زمین، زمان، اسپانسر، مدیریت و چیز‌های دیگر صحبت می‌کنند، سعی کردیم سرمان در کار خودمان باشد و بدون حاشیه کار خود را جلو ببریم. سعی کردیم با صحبت کمتر و کار بیشتر جلو برویم.

مطهری درباره جدایی محمدحسین کنعانی زادگان از این تیم در پایان فصل، گفت: شکی نیست که بازیکنان پرسپولیس طرفدار دارند و تیم‌های دیگر دنبال آن‌ها هستند، اما اکنون دوره مهمی از فصل برای تیم است. این حرف‌ها کمکی به پرسپولیس نمی‌کند. لیستی نداده‌ایم و این موضوع را قبلا هم گفته‌ام. کاملا به بازیکنان اعتماد و اعتقاد داریم و باید کارمان را جلو ببریم. اکنون اصلا حرفه‌ای نیست که بخواهیم به این چیز‌ها فکر کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری یادآور شد: گفتم اولویت ما تیم ملی و نام بزرگ ایران است. کمال و وحید در بازی‌ها و تمرینات این تیم مصدوم شدند. قطعا این دو عزیز را در بازی فردا نخواهیم داشت، اما کادر پزشکی در تلاش هستند برای هفته‌های آینده این بازیکنان را آماده کنند. فعلا زمان بازگشت آن‌ها مشخص نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار