کد خبر: 1052233
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
پیام مدیر عامل مس شهید باهنر:
به گزارش روابط عمومی مس شهید باهنر، بمناسبت انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ پیامی از سوی مجید ضیائی مدیرعامل این شرکت صادر گردید.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران عزیز و خانواده محترم و بزرگ مس شهید باهنر
سلام بر شما و بر عزم و اِراده مستحکم و پایدارتان.
سلام بر خردورزی و اندیشه حق‌طلبانه وآینده نگرتان.
سلام بر استقلال طلبی و دشمن‌ستیزی همیشگی‌تان.
عزیزان، همانطور که می‌دانید،   بار دیگر فرصت انتخابی سرنوشت ساز پیشِ‌روی ما قرار گرفته‌است.
جمعه ۲۸ خردادماه، دوست و دشمن، ایران اسلامی را در مرکز توجه خود قرار خواهند داد تا ببینند این مردم در گام دوم انقلاب، چگونه حماسه حضور خود را استمرار خواهند بخشید و شما خوب می‌دانید که در همه این سال‌های پر فراز ونشیب آنچه دوستان را امیدوار ساخته و چشم طمع دشمنان را از کشور عزیز ما دور ساخته، همین حضور‌های حماسی و افتخارآفرین بوده که از صفوف راهپیمایی دوران مبارزه آغاز شده و در سال‌های دفاع مقدس اوجی چشمگیر یافته و پس‌از‌آن نیز تا به امروز در جلوه‌های گوناگون، از وداع امت با امام گرفته تا تشییع باشکوه سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی رُخ نموده‌است.
اما شناخته‌شده‌ترین جلوه این حضور در منظر جهانی، عرصه انتخابات است که بار دیگر فرصت حضور در آن پیش روی ما قرار گرفته است و چه زیباست آن هنگام که در شورِ حضور، همه نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب و دوستان صادق این انقلاب را بسی اُمیدوارتر ببینی!
ان‌شاالله که حضور گسترده و حداکثری ما و شما در این صحنه قلب امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) را خشنود ساخته و آینده‌ای افتخارآفرین برای کشور عزیزمان رقم بزند.

مجید ضیائی
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار