کد خبر: 1052209
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین بازی خود در لیگ ملت‌ها به مصاف برزیل می‌رود.
وحید صابری
به گزارش جوان آنلاین؛ این بازی در حالی از ساعت 23/30 به وقت تهران آغاز می‌شود که شاگردان آلکنو با ۳ باخت پی در پی در رده ۸ جدول قرار دارد و برزیل همچنان صدرنشین مسابقات است.
با اعلام ولادیمیر آلکنو ایران با ترکیب ۱۴ نفره میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی مقابل برزیل به میدان می‌رود.

تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل تاکنون ۱۲ بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم ایران سه پیروزی و سهم برزیل ۹ برد است. البته به نظر نمی‌رسد با توجه به سه باختی که داشتیم تیم ملی با ترکیب اصلی پا به میدان بگذارد، اما آنچه مشخص است این که بلندقامتان ایران با روحیه‌ای نه چندان خوب به استقبال یکی از مهمترین بازی‌های خود در لیگ ملت‌ها یعنی رویارویی با برزیل می‌روند.
۵ برد و ۵ باخت کارنامه تیم ملی والیبال ایران تا پایان بازی دهم لیگ ملت‌ها نمی‌تواند امار خوبی برای ایران باشد، اما آلکنو بار‌ها و بار‌ها اعلام کرده که این مسابقات را فقط به عنوان بازی‌های تدارکاتی قبل از المپیک نگاه می‌کند و عملکرد او را باید در المپیک ارزیابی کرد.
البته باید دید آلکنو در بازی امشب از ستاره‌های خود استفاده می‌کند یا اینکه مقابل برزیل قصد دارد نفرات جوان‌تر را به میدان بفرستد. طبیعی است که انتظار داشته باشیم ستاره‌ها در زمین باشند، اما با توجه به اینکه دیروز معروف، موسوی و بازیکنان اصلی دیگر در زمین بودند و یک بازی سنگین ۵ سته را مقابل استرالیا سپری کردند، بعید نیست که امروز آلکنو از تیم دوم خود در زمین استفاده کند؛ تیمی که می‌تواند شگفتی ساز شود.

در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۱ برزیل، ایران، هلند (جایگزین چین)، ایتالیا، لهستان، صربستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، آلمان، روسیه و آرژانتین به عنوان ۱۲ تیم ثابت و استرالیا، بلغارستان، کانادا و اسلوونی به عنوان چهار تیم غیر ثابت، حضور دارند.
 

برنامه بازی‌های چهارشنبه
ساعت ۱۲:۳۰) روسیه - آرژانتین
ساعت ۱۴:۳۰) صربستان - بلغارستان
ساعت ۱۵:۳۰) اسلوونی - استرالیا
ساعت ۱۷:۳۰) ژاپن - لهستان
ساعت ۱۹) ایتالیا - هلند
ساعت ۲۰:۳۰) کانادا - آلمان
ساعت ۲۲) آمریکا - فرانسه
ساعت ۲۳:۳۰) ایران - برزیل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار