کد خبر: 1052192
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
یک پیشکسوت فوتبال معتقد است که تیم ملی ایران مهره‌های خیلی خوبی دارد، اما به هماهنگی بیشتری برای ادامه بازی‌ها نیاز دارد.
رسول کربکندی در گفتگو با ایسنا درباره پیروزی ایران مقابل عراق و صعود به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بازی برای ما حساسیت خیلی زیادی داشت و باتوجه به وضعیت جدول و شکست در بازی رفت کار بسیار حساس شده بود. در نیمه اول به جز یکی دو موقعیت هیچ کدام از تیم‌ها موقعیتی به همدیگر نمی‌دادند و هر دو تیم همدیگر را خوب آنالیز کرده بودند. ما در نیمه اول به جز گلی که به ثمر رساندیم موقعیت چندانی نداشتیم.

او ادامه داد: عراقی جز یک موقعیت که نیمه دوم به دست آورد تیم پر خطری نبود و از همه مهم‌تر این که اسیر حاشیه سازی آن‌ها نشدیم و خیلی با آرامش بازی کردیم و به بازی مسلط بودیم. در نیمه دوم دو، سه موقعیت خیلی خوب داشتیم، اما نتوانستیم به گل‌های بعدی برسیم. این تیم‌های عراقی وقتی گل می‌خورند انسجامشان را از دست می‌دهند. عراق آن تیم خطرناکی که فکر می‌کردیم نبود و بچه‌ها هم در این بازی زحمت کشیدند.

پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که "بازی زیبایی ندیدیم و بازی بسته‌ای بود که هر دو تیم می‌خواستند گل نخورند، " عنوان کرد: بازی با سیاسیت و با مدیریتی انجام دادیم و توانستیم برنده شویم. هر موقع از سمت چپ حمله کردیم، توانستیم خطرات بیشتری را ایجاد کنیم، اما در مجموع، شب خوبی داشتیم و پیروز شدیم. تیم ملی ایران مهره‌های خیلی خوبی دارد، اما در هماهنگی خیلی خوب نیستند و به هماهنگی بیشتری برای ادامه بازی‌ها نیاز داریم.

او ادامه داد: در این بازی‌ها دیدیم هر جه بازیکنان بیشتر کنار هم بازی کردند، شرایطشان بهتر شد. قطعا باید هماهنگی بیشتری داشته باشیم و به بازی‌های سنگین‌تری نیاز داریم. خط دفاع ما باید هماهنگی بهتری پیدا کنند و انسجام داشته باشند. بازی‌های مرحله بعد سخت‌تر است و باید طوری آماده شویم که شرایط یکسانی با دیگر تیم‌ها داشته باشیم. البته به هر حال این بازی‌ها بسیار برای ما حساس بود و شرایط سختی در منامه حاکم بود، اما خوشبختانه توانستیم صعود کنیم.

کربکندی در رابطه با پایان یافتن قرارداد اسکوچیچ گفت: تغییر مربی منطقی نیست، چون هر مربی دیگری را بخواهیم بیاوریم دوباره باید فوتبال ما را بشناسد و این باعث می‌شود که زمان زیادی را از دست بدهیم. به نظر من اسکوچیچ تیم ما را خوب شناخته و کمک مربی‌های تیم ملی هم او را خوب کمک می‌کنند. اسکوچیچ همه بازی‌های لیگ را تماشا می‌کند و همه را می‌شناسد. برای هر تیمی ممکن است یکسری بحث‌ها وجود داشته باشد، اما باید به مربی حق داد که نفرات مورد علاقه خودش را دعوت کند، اما به هر شکل ما باید قدرتمندتر از این بازی‌ها باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار