کد خبر: 1052125
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۸۸ هزار و ۹۹۲ نفر در کشور برزیل به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۷۶۰ نفر جان خود را از دست دادند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۷۷ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۴۷۱ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۵۰۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۶۱ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۱۶۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۲ هزار و ۵۸۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۱۸۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۱۵ هزار و ۷۱۷ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۶۲ هزار و ۲۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۹ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۱۰۵ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۳۷۹ هزار و ۶۰۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۸۸ هزار و ۹۹۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۷ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۸۵۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۴۹۱ هزار و ۱۶۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های فرانسه، ترکیه، روسیه، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۵ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۵۸۹، ۵ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۲۸، ۵ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۵۹۳، ۴ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۶ و ۴ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۳۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آرژانتین با ۴ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۷۴۲ مبتلا و کلمبیا نیز با ۳ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۵۲ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۲۸ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۷۰۱، ۲۸ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۱۰۰ و ۱۵ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۶۴۶ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار