کد خبر: 1051927
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
مهوش افشارپناه به «جوان» گفت
برای هر کار تصویری چه در سینما و چه در تلویزیون باید مختصات زمانی مطلوب در نظر گرفت و کاری کرد که تولید در همان مختصات پیش برود.

برای هر کار تصویری چه در سینما و چه در تلویزیون باید مختصات زمانی مطلوب در نظر گرفت و کاری کرد که تولید در همان مختصات پیش برود.
مهوش افشارپناه، بازیگر باسابقه تلویزیون و سینما به «جوان» گفت: معمولاً برای به موقع آماده شدن سریال‌های مناسبتی سعی می‌کنند با حداقل پیش‌تولید و کمترین کار روی فیلمنامه، جلو بروند که به ضرر محصول نهایی است.
بازیگر «زینت» و «به خاطر هانیه» ادامه داد: نداشتن زمانبندی درست برای تولید و رفتن به سمتی که عوامل تولید در فشار قرار بگیرند و مجبور شوند ساعات متوالی بدون استراحت کار کنند، فقط یک نتیجه دارد و آن هم کاهش کیفیت محصول نهایی است.
این بازیگر تأکید کرد: رسانه ملی با برنامه‌ریزی مناسب باید زمان مناسبی را در اختیار گروه‌های سریال‌ساز قرار بدهد تا بتوانند کارشان را کاملاً باوسواس و دقیق انجام دهند، البته گاهی این تعجیل‌ها در تولید فیلم‌های سینمایی یا سریال‌های خانگی هم پیش می‌آید که بالاخره کیفیت را متأثر می‌سازد.
بازیگر «لنگرگاه» و «کمدی انسانی» افزود: بازیگران کار اگر حرفه‌ای باشند می‌توانند با تکیه بر یک متن کامل در کمترین زمان به حس لازم برای نقش برسند ولی وقتی در کوران رساندن محصول به آنتن، متن، فدا می‌شود و کار با متن ناقص کلید می‌خورد، معلوم است نمی‌توانیم انتظار لازم را از سریال داشته باشیم.
افشارپناه ابراز امیدواری کرد:‌ای کاش همه فیلمسازان و سریال‌سازان بر اساس یک برنامه زمانبندی شایسته و قابل اجرا، کار را کلید بزنند، چون هر چقدر بیشتر مطابق برنامه عمل شود، کیفیت کار خودشان بالاتر می‌رود و مخاطب بیشتری خواهند داشت.
این بازیگر گفت: در همه جای دنیا هم همین طور است که ابتدا برنامه زمانی عملیاتی پروژه‌ها را می‌چینند و بعد به سمت پیش‌تولید و تولید می‌روند. با یک برنامه زمانی مناسب می‌توان احتمال خطا‌ها را به حداقل رساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار