کد خبر: 1051854
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
حمید صادقی می‌گوید در بازی دوم مس مقابل الکویت در جریان مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا داوری به ضرر تیمش بوده است.
 حمید صادقی درباره شکست شب گذشته (یکشنبه) مس در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا اظهار کرد: مقابل الکویت بازی خیلی خوب و زیبایی انجام دادیم. ما با تیم بسیار قدری بازی کردیم که از بازیکنان اروپایی بهره می‌برد اما با این حال تا ثانیه‌های پایانی مغلوب تاکتیک، تکنیک و دفاع ما شده بود.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: در ۲۰ دقیقه نیمه اول این بازی هم در دفاع و هم در حمله خوب بودیم و بعد از آن افت کردیم اما در نیمه دوم بچه ها توانستند بازی را برگردانند و اختلاف را افزایش دهند. متاسفانه در دقایقی از نیمه دوم در دفاع مشکل پیدا کردیم و نتوانستیم آنجایی که نیاز بود در حمله خوب کار کنیم و در نتیجه بازی را واگذار کردیم. رقابت هایی در این سطح همین گونه است و تیمی که نتواند بازی را کنترل کند و نتیجه بگیرد، محکوم به شکست است.

صادقی به داوری این بازی اعتراض کرد و گفت: داوری در کل خوب بود ولی در دقایق پایانی بازی اشتباهاتی داشت که به ضرر مس تمام شد. روی بازیکن من خطا شد طوری که بینی اش شکست و داور تنها خطای ۹ متر داد ولی در عوض به دو بازیکن من به خاطر یک خطای کوچک اخطار دو دقیقه داد و تیم را چهارنفره کرد. در کل از داوری هم گله دارم که به ضرر تیم مس کار کرد.

سرمربی تیم صنعت مس در پایان گفت: دو بازی دیگر مقابل تیم های الوحده و ازبک داریم که باید سعی کنیم نتیجه این بازی را جبران کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار